LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μοτέρ με μηδενικούς κραδασμούς. Η ροπή έρχεται πλουσιοπάροχα από το ρελαντί. Κάτι ξέρει το DCT που ανεβάζει γρήγορα-γρήγορα μέχρι την 6η σχέση…

Κινητήρας: Ροπή από το…μείον ένα

Ο V4 κινητήρας των 1.237 κ.εκ., μας είναι ήδη γνωστός από την δοκιμή της απλής έκδοσης. Προερχόμενος από το VFR 1.200, το 4κύλινδρο μοτέρ με την περιεχόμενη γωνία των 76 μοιρών έχει προσαρμοστεί στα δεδομένα του Crosstourer γεμίζοντας τις καμπύλες ροπής και ιπποδύναμης στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Στην πράξη, οι 42 λιγότεροι ίπποι, σε σχέση με το sport tourer μοντέλο, δεν πρόκειται να σας λείψουν ποτέ με τον κινητήρα να επιδεικνύει ζωντάνια και εξαιρετική ελαστικότητα από το ρελαντί, άσχετα από την ταχύτητα που έχετε επιλέξει χειροκίνητα στο κιβώτιο. Στο άνοιγμα του ευαίσθητου αλλά όχι νευρικού, ηλεκτρονικού γκαζιού το Crosstourer τινάζεται μπροστά με ορμή και θα πρέπει να κοιτάς το κοντέρ για να καταλάβεις πόσο γρήγορα και απολαυστικά ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη ταχύτητα των 229 χλμ./ώρα. Για αυτό ευθύνεται η εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του παρά την έλλειψη αντικραδασμικού άξονα.

Πέρα από τη σχετικά για την κατηγορία υψηλή μέση κατανάλωση, πραγματικά δεν υπάρχει κάτι που μπορείς να προσάψεις σε αυτό το εξαιρετικό μοτέρ.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ