Ακόμη κι αν είστε σκληροπυρηνικοί οπαδοί των χειροκίνητων κιβωτίων, δε γίνεται να μην εντυπωσιαστείτε από την αψεγάδιαστη συμπεριφορά του DCT κάθε φορά που επιλέγει την επόμενη ταχύτητα με τη διαδικασία να γίνεται αισθητή μόνο ηχητικά. Απλά, ανοίξτε σταθερά το γκάζι και νιώστε τις σχέσεις να αλλάζουν πραγματικά βελούδινα, στον ίδιο περίπου χρόνο που θα το κάνει και ένας έμπειρος αναβάτης χρησιμοποιώντας επιδέξια το πόδι και το χέρι του.
Εκεί που το DCT κάνει τη διαφορά είναι φυσικά στη συνέπεια, με το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο εξαιρετικό κάθε φορά. Σύγκριση δεν υπάρχει ούτε στην ευκολία αφού, αν θέλετε, απλά δεν κάνετε τίποτα με το αριστερό χέρι και πόδι να παραμένουν ξεκούραστα στη θέση τους. Άλλος ένας που θα εκτιμήσει το DCT είναι ο συνεπιβάτης που δεν θα ταρακουνηθεί ποτέ ακόμη και όταν οι αλλαγές πραγματοποιούνται με το γκάζι στο στοπ του.
Στη λειτουργία D και με μικρό άνοιγμα του γκαζιού, το DCT αλλάζει σχέσεις λίγο πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. προσπαθώντας να φτάσει όσο πιο γρήγορα μπορεί στην 6η, για οικονομία καυσίμου. Στη λειτουργία S, οι σχέσεις αλλάζουν λίγο πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., ενώ σε υψηλότερες στροφές πραγματοποιούνται και τα κατεβάσματα. Αυτή η λειτουργία έχει και την πιο φυσική αίσθηση για το συνηθισμένο στα χειροκίνητα κιβώτια αναβάτη που θα την προτιμήσει για κίνηση μέσα στην πόλη, αφήνοντας την D για τα ταξίδια. Στην S επίσης το κιβώτιο δεν επιλέγει την 6η ταχύτητα εκτός και αν εξαντλήσετε την 5η.
Τα πράγματα αλλάζουν σημαντικά και στις δύο περιπτώσεις, αν χουφτώσετε το γκάζι. Στην D το όριο αλλαγής μετατοπίζεται στις 6.000 σ.α.λ., ενώ στην S στον κόφτη. Α, ξεχάσαμε και την χειροκίνητη λειτουργία.
Εκεί που το DCT βάζει τους περιορισμούς του, χωρίς αυτό να αποτελεί μειονέκτημα, είναι στο κατέβασμα. Ό,τι και αν επιχειρήσει ο αναβάτης, ακόμη και στη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο θα κάνει αυτό που πρέπει για να διαφυλάξει την ακεραιότητά του. Έτσι, οι αλλαγές πρέπει να πραγματοποιούνται γρήγορα, αλλά όχι με την ταχύτητα που μπορεί να πετύχει κανείς με ένα χειροκίνητο κιβώτιο, κυρίως, γιατί οι ταχύτητες επιλέγονται μία-μία κάθε φορά και εφόσον το επιτρέπει το όριο περιστροφής. Απόλυτα κατανοητό, από τη στιγμή μάλιστα που το Crosstourer προορίζεται για ταξίδια και όχι για πλασαρίσματα στις στροφές και οριακή οδήγηση.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr