LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το TE 449 που θα συμμετάσχει στο Rally Dakar έχει προετοιμαστεί από την Speedbrain και υποστηρίζεται εργοστασιακά από την Husqvarna.

Όλα τα...απαραίτητα προς πληροφόρηση του αναβάτη.

Ιδιαίτερα στενή η TE 449 με το βάρος της εξέλιξης του φέρινγκ να έχει πέσει και στην αεροδυναμική.

Από ανθρακονήματα και κέβλαρ έχει φτιαχτεί και η ποδιά που βοηθά στη συγκράτηση του βάρους σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.

Husqvarna TE 449 RR: Έτοιμο για Dakar

Μια μοτοσικλέτα που προορίζεται για να κατακτήσει τον δυσκολότερο αγώνα του κόσμου-το Rally Dakar-παρουσίασε η Husqvarna στην EICMA σε συνεργασία με τον σπεσιαλίστα του είδους Speedbrain.

 
Το εν λόγω πρωτότυπο έχει εξελιχθεί σημαντικά από το μοντέλο που έκανε την εμφάνισή του στον θρυλικό αγώνα του 2012. Την εξέλιξη του κινητήρα των 449,5 κ.εκ. έχει αναλάβει αποκλειστικά η Husqvarna και τα υπόλοιπα η εμπειρότατη ομάδα της Speedbrain, μεταξύ άλλων την εξέλιξη του πλαισίου αλλά των τριών ρεζερβουάρ δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην κατανομή του βάρους.

Το φέρινγκ είναι κατασκευασμένο από Κέβλαρ και ανθρακονήματα όπως και η ποδιά του κινητήρα ιδιαίτερο βάρος έχει δοθεί και στην αεροδυναμική της μοτοσικλέτας, ενώ το βάρος ανέρχεται στα μόλις 137 κιλά. Για τις αναρτήσεις του χρησιμοποιεί ένα ανεστραμένο πιρούνι 50 χλστ. της WP και ένα αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας με διαδρομές 300 και 320 χλστ. αντίστοιχα.

Η Speedbrain ιδρύθηκε το 2006 και ήταν η εταιρία πίσω από την επιτυχημένη επιστροφή της BMW στο διάσημο αγώνα αντοχής, το 2011, κατά τον οποίο η ειδικά τροποποιημένη G450X κατάφερε να κερδίσει και κάποιες ειδικές διαδρομές.

Η Speedbrain συμμετείχε με την ίδια επιτυχία και την επόμενη χρονιά με το Husqvarna TE 449, το οποίο και βασίζεται στο enduro της βαυαρικής εταιρίας. Στα χέρια μάλιστα του Ισπανού Joan Barreda, η μοτοσικλέτα κατάφερε να κερδίσει έξι ειδικές του Rally Dakar.

Αυτή τη φορά η Husqvarna θα συμμετέχει με πέντε μοτοσικλέτες από τις οποίες οι τέσσερις θα έχουν εργοστασιακή υποστήριξη. Οι επίσημοι αναβάτες θα είναι οι Joan Barreda (Ισπανία), Paulo Concalves (Πορτογαλία), Matt Fish (Η.Π.Α.) με την τέταρτη θέση να έχει μείνει προς το παρόν κενή. Με την TE 449 θα υπάρχει και ιδιωτική συμμετοχή στο πρόσωπο του Ισπανού Jordi Viladoms. Η εταιρία θα εξελίξει και μια έκδοση της μοτοσικλέτας την οποία έχει σκοπό να παραχωρεί σε ιδιωτικές ομάδες κάτι που αναμένεται να γίνει το 2014.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ