Από το 2004, η μοτοσικλέτα της Suzuki γράφει το δικό της ελληνικό έπος. Το πρώτο έτος που ταξινομήθηκε στην εδώ αγορά, σημείωσε 1.832 ταξινομήσεις. Το 2005, οι ταξινομήσεις έγιναν 2.631 (219 μοτοσικλέτες κάθε μήνα, αν βγάλουμε το μέσο όρο!). Το 2006 κατέφθασε το μοντέλο με το ABS, και οι συνολικές ταξινομήσεις των δύο εκδόσεων έφθασαν τις 2.519. Άλλα 2.407 V-Strom ταξινομήθηκαν το 2007. Το 2008 το on-off από το Hamamatsu γνωρίζει μεγάλες δόξες, αφού ταξινομούνται 3.149 κομμάτια! Ένα χρόνο αργότερα, το 2009, η κρίση έχει αρχίσει, και οι ταξινομήσεις του V-Strom μειώνονται στις 1.601. Και το 2010 πέφτουμε ακόμα περισσότερο, στις 965 ταξινομήσεις. Τέλος, το 2011 είχαμε 469 ταξινομήσεις για το Strom.
Αν τώρα προσθέσουμε τα παραπάνω νούμερα, θα φτάσουμε αισίως στα 15.573 V-Strom! Αν πάλι περιοριστούμε στα μοντέλα με το ABS, έχουμε κοντά στα 10.500 V-Strom ABS να έχουν κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά. Σίγουρα λίγα από αυτά είναι τρακαρισμένα, παροπλισμένα, ή έχουν καταλήξει scrap metal. Όπως και να έχει, μιλάμε για περισσότερες από 10.000 μεταχειρισμένες μοτοσικλέτες (με το ABS), ένα τεράστιο δείγμα, μέσα από το οποίο, πολλά άριστα παραδείγματα, φορτωμένα με δεκάδες αξεσουάρ, κυκλοφορούν στο εμπόριο μεταχειρισμένων. Το γιατί δεν βλέπουμε περισσότερα από μερικές εκατοντάδες V-Strom να πωλούνται ως μεταχειρισμένα, είναι λόγω του ότι πρόκειται για μοτοσικλέτα «για μια ζωή», και δύσκολα την αποχωρίζονται οι ιδιοκτήτες της.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr