LIVE: κίνηση στους δρόμους

H ιστορική διαδρομή του V-Strom

Ιστορικό Suzuki V-strom

2004

Πρωτοεμφανίζεται

2005

Αυτόματο σβήσιμο φώτων κατά το πάτημα της μίζας.

2006

Προαιρετικό ABS

Μεγαλύτερο μεταξόνιο στα 1.554χλστ. Δυο μπουζί σε κάθε κύλινδρο

2008

Αυξάνεται η απόδοση της γεννήτριας στα 400Watt.

2009 Διάφανα «κρύσταλλα» στα φλας.

2012

Νέο φέρινγκ.

Μικρότερο ρεζερβουάρ. Πολλοί θεώρησαν φάουλ αυτή την αλλαγή.

Ψηλότερη σέλα -πιο δύσκολη πρόσβαση σε χαμηλά αναστήματα.

Καλύτερα επίσημα νούμερα κατανάλωσης, που όμως αμφισβητήθηκαν.

Μηχανικές αλλαγές για λιγότερους μηχανικούς θορύβους, και αύξηση ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Επίσημα νούμερα ισχύος και ροπής ελαφρώς μεγαλύτερα.

Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.

Νέα όργανα.

Νέο ABS.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ