Ο κινητήρας που επέλεξαν οι Βαυαροί για το νέο αυτό κεφάλαιο στην ιστορία τους είναι κοινός για τα δύο scooter. Έτσι, όπως και στην περίπτωση του C 650 GT, συναντάμε έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 647 κ.εκ.. Οι επιδόσεις του αγγίζουν τους 60 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και τα 6,7 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., επιδόσεις που, σύμφωνα και με τη BMW, τον κατατάσσουν στην κορυφή της κατηγορίας του.
Οι επιδόσεις, όμως, δεν είναι το μόνο που τον κάνει να ξεχωρίζει. Οι εξωτερικές του διαστάσεις κρατήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα, ενώ το γεγονός ότι έχει τοποθετηθεί με κλίση 70 μοιρών προς τα εμπρός ευνοεί ιδιαίτερα το ζύγισμα του scooter, φέρνοντας αρκετά χαμηλά το κέντρο βάρους του. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι οι κραδασμοί. Ακούγοντας το έντονο γουργούρισμα του κινητήρα εν λειτουργία, θα πίστευες ότι οι κραδασμοί έρχονται πακέτο. Σύμφωνα με τη BMW, όμως, τα επίπεδα κραδασμών είναι τόσο χαμηλά (χάρη στη διάταξη, αλλά και τους αποτελεσματικούς αντικραδασμικούς άξονες), που οι τεχνικοί δε χρειάστηκε καν να παρεμβάλουν μπλοκ ανάμεσα στο πλαίσιο και τον κινητήρα.