• Αν και δεν είναι ιδιαίτερα βαρύ (τουλάχιστον για τον όγκο του), το C 600 Sport με δυσκόλεψε αρκετά κατά το ανέβασμά του στο κεντρικό σταντ.
• Ο κινητήρας όχι μόνο ξεπερνά τις προϋποθέσεις Euro 3, αλλά πληροί τις προϋποθέσεις Euro 4, οι οποίες δεν έχουν γίνει ακόμη υποχρεωτικές για τα δίκυκλα!
• Όσο κι αν ψάξετε για το λεβιέ του χειρόφρενου πάνω στο C 600 Sport, δεν πρόκειται να το βρείτε. Κι αυτό, γιατί ενεργοποιείται αυτόματα, μόλις στηρίξετε το scooter στο πλαϊνό σταντ.
• Ο πίνακας οργάνων είναι εξαιρετικά πλούσιος. Διαθέτει αναλογικό κοντέρ και ψηφιακές ενδείξεις για το στροφόμετρο, τη βενζίνη, την ώρα και την ημερομηνία, τη μέση ωριαία ταχύτητα, τη θερμοκρασία κινητήρα και περιβάλλοντος. Επιπλέον, διαθέτει έναν ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές, στιγμιαία και μέση κατανάλωση καυσίμου, καθώς και ένδειξη για τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει με τη ρεζέρβα, την πίεση των ελαστικών, την κατάσταση του λαδιού και τα βολτ της μπαταρίας. Τέλος, διαθέτει και ενδείξεις για τα θερμαινόμενα γκριπ και την επίσης θερμαινόμενη σέλα.
• Όταν το FlexCase είναι ανοιχτό, το scooter δεν μπορεί να πάρει μπροστά.
• Η έκδοση της δοκιμής μας διέθετε, πλην του στάνταρ εξοπλισμού, και προαιρετικά αξεσουάρ, όπως θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ένδειξη πίεσης ελαστικών και LED φώτα ημέρας και φλας, αξίας 1.225 ευρώ.
• Τα θερμαινόμενα γκριπ και η επίσης θερμαινόμενη σέλα έχουν τρεις επιλογές λειτουργίας: χαμηλή, υψηλή και αυτόματη. Η τελευταία εντοπίζει την πτώση της θερμοκρασίας και επανορθώνει αυξάνοντας τη θερμότητα, ανάλογα με την πτώση.