Η Honda είναι ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσικλετών που περνά στην παραγωγή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κάνοντας τον λεβιέ και τη μανέτα του συμπλέκτη κομμάτι του παρελθόντος. Πέρα από την αυτόματη λειτουργία, ο αναβάτης μπορεί να επέμβει και χειροκίνητα, ενώ το κιβώτιο διαθέτει και λειτουργία για σπορ οδήγηση.
Ο δικύλινδρος κινητήρας του ξεφεύγει από τα γνωστά δίτροχα μονοπάτια και υιοθετεί κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις με στόχο την απόλυτη οικονομία. Αποδίδει 51 ίππους και 6,32 kgm ροπής στις 6.250 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα, αλλά αυτό που εντυπωσιάζει είναι η κατανάλωση, η οποία ανέρχεται στα μόλις 3,9 λίτρα ανά 100 χλμ..
Τέλος, η υψηλή ποιότητα κατασκευής χαρακτηρίζει το NC700X σε κάθε τομέα. Το ίδιο συμβαίνει και με την πρακτικότητα, με τη θέση οδήγησης να προσφέρεται, τόσο για καθημερινή κίνηση, όσο και για ταξίδια. Περά από τα κορυφαία επίπεδα εργονομίας, το NC700X έχει προικιστεί και με ένα μεγάλο χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου και λύνει τα χέρια του αναβάτη χωρίς να αλλοιώνει την σπορ αισθητική της μοτοσικλέτας.