Μπορεί να είναι μόλις 250 κ.εκ. ωστόσο, το μικρό CBR αποτελεί μια καθόλα ώριμη μοτοσικλέτα που θα επιτελέσει άριστα τον ρόλο της ως καθημερινό εργαλείο αλλά και ως όχημα... φυγής.
Η σχεδίασή του κεντρίζει αμέσως το ενδιαφέρον καθώς το φέρινγκ έχει σαφώς επηρεαστεί από το κορυφαίο VFR 1200, ενώ το πίσω μέρος από εκείνο των ομώνυμων και μεγαλύτερων σπορ μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας. Το CBR έχει μια ανάλαφρη αίσθηση η οποία γίνεται άμεσα αισθητή με το που καθίσει κάποιος στη σέλα του. Η απόσταση του κορμού από το τιμόνι είναι σωστή, η σέλα αν και φαίνεται μικρή παρέχει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και στήριξης και τα μαρσπιέ θα τοποθετήσουν τα πόδια σε άνετη αλλά επιθετική θέση. Ο πίνακας οργάνων είναι σύγχρονος και ευδιάκριτος και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, τα χειριστήρια βρίσκονται στις σωστές θέσεις και στη χρήση τους αφήνουν μια ποιοτική αίσθηση στον αναβάτη.
Στο δρόμο
Αν και η εμφάνισή του παραπέμπει άμεσα στα 4κύλινδρα μοντέλα, το CBR250R έχει έναν σύγχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα που τα καταφέρνει καλά, τόσο στο κέντρο της πόλης, όσο και έξω από αυτή. Σε συνδυασμό μάλιστα με τη σωστή αεροδυναμική συμπεριφορά του φέρινγκ, ο αναβάτης θα καταφέρει να δει ταχύτητες κοντά ή και πάνω από τα 160 χλμ./ώρα, ανάλογα και με τις διαστάσεις του. Η ανάλαφρη αίσθηση που απολαμβάνει ο αναβάτης σε στάση, συνεχίζεται και εν κινήσει και ανάγει το μοντέλο της Honda σε ένα ιδανικό commuter. Το καλό στήσιμο του CBR συνεχίσει να εντυπωσιάζει και σε δρόμο με στροφές, όπου θα κινηθεί με γρήγορο ρυθμό παρά τον μικρό του κινητήρα. Σε αυτό το πεδίο, φαίνεται και η πολύ καλή απόδοση των φρένων. Ειδικά στην έκδοση με το C-ABS, κάνουν απλά εξαιρετική δουλειά για τα στάνταρ της κατηγορίας.
Συμπέρασμα
Δεν χρειάζεται να αντιπαθείτε τα μεσαία scooter για να καταλήξετε στο CBR250R, αφού τα χαρίσματα του είναι από μόνα τους ικανά να σας τραβήξουν το ενδιαφέρον. Αν είστε νέοι, τότε θα μπείτε από νωρίς στο χώρο των μοτοσικλετών και.. δύσκολα θα ξαναβγείτε από αυτόν.
Τι να προσέξετε
Το CBR απευθύνεται πρωτίστως σε νέους και κατά πάσα πιθανότητα, άπειρους αναβάτες. Ρίξτε μια προσεκτική ματιά στο φέρινγκ για επιδιορθώσεις. Ακόμη και αν βρείτε όμως, δε σημαίνει ότι η μοτοσικλέτα δεν κάνει. Μηχανικά πάντως, μέχρι στιγμής τα πηγαίνει εξαιρετικά.
Τι να αλλάξετε
Μια εξάτμιση και ένα φίλτρο αέρα θα απελευθερώσουν σε πρώτη φάση λίγη ακόμη ισχύ από τον κινητήρα. Αν αυτό δε είναι αρκετό και δεν σας ενδιαφέρει πολύ η τελική, μπορείτε να «κοντύνετε» το γρανάζωμα και να κερδίσετε σε επιτάχυνση. Είναι και φθηνότερο.
Ο ανταγωνισμός
Kawasaki Ninja 250R
Τo αντίπαλο δέος προέρχεται από την Kawasaki και είναι ένα από τα μοντέλα που κατάφεραν να ξεχωρίσουν με τις πωλήσεις τους στην ελληνική αγορά. Έχει την ίδια ώριμη αίσθηση με το Honda, αλλά φέρει δικύλινδρο και «πολύστροφο» μοτέρ με ιδιαίτερο ήχο.