Τιμή: 2.195 ευρώ
Κατανάλωση: 2,3 λίτρα/100 χλμ.
Hot spot: Φιλική συμπεριφορά
Ένα παπί σαν το Innova, το οποίο έχουν προτιμήσει χιλιάδες Έλληνες αναβάτες όλα αυτά τα χρόνια, δε θα μπορούσε να πάσχει σε έναν τόσο κρίσιμο τομέα όσο αυτός της οικονομίας.
Για το λόγο αυτό, ανάμεσα στα πλεονεκτήματα του Innova (μαζί με την ποιότητα, την αξιοπιστία και την οδική συμπεριφορά) λογίζεται και η χαμηλή κατανάλωση, η οποία δεν ξεπερνά τα 2,3 λίτρα ανά 100 χλμ. Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχουν πράγματα που θα μπορούσε να πει κανείς για το Innova, τα οποία δεν έχουν γραφτεί επανειλημμένως.
Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά. Φιλικά είναι και τα φρένα του, ενώ οι καλές αναρτήσεις και η άνετη σέλα παίζουν σημαντικό ρόλο στο να μην κουράζεται ο αναβάτης στη σέλα του.
Η συμπεριφορά του, τέλος, δεν αρκείται στη φιλικότητα προς τον αναβάτη. Όταν βρεθεί στην κίνηση, το Innova χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού και είναι εξαιρετικά εύκολο στις μανούβρες.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr