Τιμή: 2.195 ευρώ
Κατανάλωση: 2,3 λίτρα/100 χλμ.
Hot spot: Εγγύηση τεσσάρων ετών
Το Ace 110 της Daelim ανανεώθηκε πρόσφατα, με αποτέλεσμα να διαφοροποιηθεί από τον προκάτοχό του σε κάθε τομέα – εκτός από έναν: αυτόν της χαμηλής κατανάλωσης.
Περισσότερο σύγχρονο αισθητικά, αλλά και τεχνολογικά, το παπί της Daelim είναι ικανό να αντεπεξέλθει σε κάθε είδους αντίξοες αστικές συνθήκες. Αν και δεν πρόκειται να εντυπωσιάσει σε κανέναν τομέα, γνωρίζεις ότι δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει επίσης. Αισθητικά, δεν ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του, αλλά παραμένει ένα όμορφο και σοβαρό παπί. Τα επίπεδα άνεσης και εργονομίας κυμαίνονται στα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι, δύο άτομα θα βολευτούν άνετα στη σέλα του και η πολύωρη οδήγηση δεν πρόκειται να αποτελέσει πρόβλημα.
Μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα, ανεξάρτητα μποτιλιαρίσματος, χωρίς να κουράζει στους ελιγμούς, με το κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο να προσφέρει ζωντανές επιταχύνσεις και τα φρένα να παίζουν άριστα το ρόλο τους. Οι μαλακές αναρτήσεις απορροφούν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και το στιβαρό πλαίσιο δημιουργεί μία άκρως θετική και προβλέψιμη οδηγική συμπεριφορά. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ο αναβάτης να έχει στο νου του μόνο το ότι θα φτάσει γρήγορα στον προορισμό του. Το πώς θα φτάσει το αναλαμβάνει το Ace.
Στο ύψος των περιστάσεων κινείται το Ace και έξω από την πόλη. Κινούμενο στην εθνική, θα ξεπεράσει τα 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ του ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του. Επιπλέον, θα παραμείνει σταθερό άσχετα από τη δύναμη του αέρα και την κατεύθυνση από όπου αυτός έρχεται.
Σημαντικά θετικό προσόν είναι, τέλος, και το γεγονός ότι, το παπί της Daelim συνοδεύεται από εγγύηση όχι δύο, αλλά τεσσάρων ετών!
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr