Τις εργοστασιακές ρέπλικες των γνωστών της trial παρουσίασε η ιταλική εταιρία. Οι μοτοσικλέτες θα είναι διαθέσιμες στο ελληνικό κοινό από τα τέλη Μαρτίου σε περιορισμένο αριθμό.
Για το 2013 το τμήμα R & D της Beta δούλεψε σκληρά και εξέλιξε μία εντελώς νέα σειρά για τα δίχρονα EVO Factory. Ο κινητήρας και το πλαίσιο εξελίχθηκαν λαμβάνοντας υπόψη τους νέους διεθνείς κανονισμούς, όπου οι μοτοσικλέτες χρειάζεται να έχουν ομαλότερη λειτουργία για πιο εύκολη και πιο ανταποδοτική οδήγηση. Οι τρεις εκδόσεις στα 125, 250 και 300 κ.εκ. απευθύνονται στους επαγγελματίες αναβάτες αλλά και στους χομπίστες του είδους που θέλουν να ασχοληθούν ή ασχολούνται ήδη με τον συναρπαστικό κόσμο του Trial.
Οι κινητήρες των νέων μοντέλων έχουν δεχτεί αλλαγές με στόχο τη μείωση του βάρους τους αλλά και τη βελτίωση της απόδοσής τους. Τα νέα κάρτερ από μαγνήσιο μειώνουν το βάρος κατά 1,5 κιλά, ο συμπλέκτης του «300» είναι νέος , ενώ οι σχέσεις του κιβωτίου και στα τρία είναι νέας κλιμάκωσης και εκμεταλλεύονται καλύτερα τη ροπή. Παράλληλα η μανέτα του συμπλέκτη είναι πλέον ακόμη πιο ελαφριά ενώ οι δίσκοι σε 125 και 250 έχουν δεχτεί διαφορετική κατεργασία που επιτρέπει μεγαλύτερη ακρίβεια στη σύμπλεξη και πιο σταθερή απόδοση. Στα μοτέρ τις περισσότερες αλλαγές έχει δεχτεί το 300άρι. Έχει τροποποιηθεί ο χρονισμός της εισαγωγής και της εξαγωγής για περισσότερη ροπή χαμηλά και ο στρόφαλος έχει μεγαλώσει σε διάμετρο κάτι που, σύμφωνα με την εταιρία, αυξάνει την αδράνεια χωρίς να προσθέτει βάρος. Μεγαλύτερος σε διάμετρο είναι και ο πείρος του στροφάλου για μεγαλύτερη ακαμψία και λιγότερους κραδασμούς. Το σύστημα εξαγωγής έχει νέο σχήμα και είναι από τιτάνιο, κάτι που μειώνει το βάρος περίπου κατά μισό κιλό. Τέλος η μανιβέλα έχει διαφορετική σχέση για μείωση της καταπόνησης κατά την εκκίνηση και η τελική σχέση μετάδοσης έχει προσαρμοστεί στις νέες σχέσεις του συμπλέκτη.
Πολύ προσεγμένες είναι και οι λεπτομέρειες που έχουν αλλάξει και στην υπόλοιπη μοτοσικλέτα και στις τρεις εκδόσεις. Οι πλάκες του πιρουνιού είναι κατασεκυασμένες από σφυρήλατο αλουμίνιο σε CNC ενώ το τιμόνι ρυθμίζεται σε 8 διαφορετικές θέσεις για να ταιριάξει καλύτερα στον αναβάτη. Επίσης οι ρυθμίσεις του πιρουνιού πραγματοποιούνται χωρίς τη χρήση εργαλείου, ενώ αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στα εσωτερικά προς βελτίωση της απόδοσής του.
Αλλαγές έχουμε και στην πίσω ανάρτηση. Συγκεκριμένα το 300άρι φέρει νέο σύνδεσμο που προσδίδει διαφορετική προοδευτικότητα με στόχο την καλύτερη πρόσφυση αλλά και μείωση του τερματίσματος στα δύσκολα εμπόδια. Όλα τα μοντέλα φέρουν νέο αμορτισέρ αλλά και νέα δισκόφρενα αλλά και νέα ελαφρύτερα λάστιχα της Michelin που μειώνουν το βάρος κατά μισό κιλό!
Τέλος, οι εκδόσεις EVO χαρακτηρίζονται από τις χρυσές ζάντες και τα πολλά ανοδιωμένα κόκκινα εξαρτήματα, τα billet αλουμινένια μαρσπιέ και τα διαφορετικά γραφικά που προσδίδουν επιπλέον πόντους στην εργοστασιακή του εμφάνιση.
Οι εκδόσεις των 250 και 300 κ.εκ. θα είναι διαθέσιμες στη χώρα μας από το τέλος Μαρτίου. Περισσότερες πληροφορίες στο 210-9211877.