Η εταιρεία δύο Βρετανών με έδρα στην Ταϊλάνδη ειδικεύεται σε κορυφαία after market εξαρτήματα για μοτοσικλέτες πίστας. Μπορεί να συνεργάζονται με ομάδες της Moto2 στα GP, αλλά η αγάπη τους για τα δίχρονα σπορ μοντέλα δεν κρύβεται και αυτό το NSR είναι μια ακόμη απόδειξη.
Φτιαγμένο με βάση ένα NSR250R MC28 του 1994, αυτό το σπέσιαλ μοντέλο αποτελεί μια κινητή έκθεση αντικειμένων πόθου από την Tyga, όπως λ.χ. το απίθανο ανθρακονημάτινο φέρινγκ με τις υποδοχές για φώτα.
Μηχανικώς μιλάμε για ένα μικρό αριστούργημα αγωνιστικής τεχνολογίας. Τα πράγματα που φορά δε χωράνε σε ολόκληρο τεύχος, αλλά ας δούμε τα πιο βασικά: κεφαλές VHM, πιστόνια Wiseco, χειροποίητη εξάτμιση Tyga, πιρούνι από CBR600RR, αμορτισέρ και σταμπιλιζατέρ Ohlins, τιμονόπλακες από RC45, φρένα Brembo M4 monobloc με τρόμπα από CBR1000RR, πίσω ζάντα μαγνησίου Marchesini.
Στη συνέχεια προσθέτουμε δεκάδες εξαρτήματα από τους πολυπόθητους καταλόγους του HRC: μπροστινή ζάντα μαγνησίου, κιβώτιο ταχυτήτων close ratio, καρμπυρατέρ Keihin, ψαλίδι, ψυγείο, τρόμπα νερού και ανάφλεξη.
Κάπως έτσι ο δίχρονος V2 του NSR που το 1994 έβγαζε 40 ίππους για 157 κιλά, πλέον αποδίδει 70 ίππους και η όλη μοτοσικλέτα ζυγίζει 115 κιλά έτοιμη για τον δρόμο. Και η πλάκα είναι πως βγάζει κανονικά πινακίδα! Αντιλαμβάνεστε πως η βόλτα μαζί του θα πρέπει να είναι μια κολασμένη απόλαυση, για να μη συζητήσουμε τι χουνέρι περιμένει όποιον χιλιάρη το στραβοκοιτάξει στην πίστα.