Το δίχρονο ορόσημο CR500 της Honda έχει σταματήσει να παράγεται από το 2001, ωστόσο η αμερικανική Service Honda από την Indiana έχει βρει τον τρόπο να του δώσει μια νέα πνοή.
Ένα δικής της κατασκευής αλουμινένιο πλαίσιο (AF, όπως λέμε Aluminum Frame) και ψαλίδι παντρεύεται με τον θηριώδη δίχρονο μονοκύλινδρο των 60 ίππων και στήνεται κατά παραγγελία στις επιλογές εργονομίας του κάθε πελάτη.
Η μοτοσικλέτα στη συνέχεια επενδύεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Showa μπρος-πίσω, όπως και τα σύγχρονα τετράχρονα ΜΧ της Honda, ενώ ο κινητήρας ρυθμίζεται και στήνεται από την αρχή και εξοπλίζεται με επιλογή εξατμίσεων είτε της σειράς Q της FMF ή με Pro Circuit 296. Φυσικά προστίθεται ένα σταμπιλιζατέρ τιμονιού, για να βοηθά να μένει στην ευθεία κάθε φορά που ανοίγει βαρβάτα το γκάζι. Δεν ξεχνάμε πως το CR500 παράγει σχεδόν τη διπλάσια ροπή από οποιαδήποτε σύγχρονη τετράχρονη ΜΧ - και όχι ακριβώς γραμμικά.
Στη συνέχεια ο πελάτης μπορεί να διαλέξει τη βαφή που επιθυμεί, με μοναδικό περιορισμό τη φαντασία του. Όλη η εργονομία της μοτοσικλέτας, θέση οδήγησης και ρυθμίσεις αναρτήσεων έρχονται στα μέτρα του πελάτη, ενώ και το στήσιμο του κινητήρα γίνεται κατά βούληση.
Η Service Honda πουλάει κανονικά τη μοτοσικλέτα στις ΗΠΑ και συνεργάζεται με μαγαζιά και στην Ευρώπη (Αγγλία, Γαλλία και Δανία) για όσους ενδιαφέρονται. Η τιμή του πλησιάζει τα 15.000 ευρώ, αλλά φυσικά το προϊόν είναι τόσο μοναδικό που δε βρίσκουμε λόγο να το θεωρήσουμε ακριβό.