Αγνώριστη Bandit με ιπποδύναμη άνω των 200 και turbo που λιώνει λάστιχα για την πλάκα της

Αγνώριστη Bandit με ιπποδύναμη άνω των 200 και turbo που λιώνει λάστιχα για την πλάκα της
10 Φωτογραφίες »

Suzuki Bandit 1200 του 1996: Το παράκανε, την έσπασε και την έφτιαξε ξανά
Με τα εργοστασιακά καρμπυρατέρ και υπερσυμπιεστή από Subaru Impreza
Δοκιμές με ελαστικά που δεν βρίσκουν πρόσφυση με τίποτα
Εξέλιξη που δεν σταματάει με ψαλίδι και φρένα που χρειάστηκαν δύο εβδομάδες

SUZUKI: Προσφορά -500ε σε όλα τα Scooter 125cc!

Suzuki Bandit 1200 του 1996: Το παράκανε, την έσπασε και την έφτιαξε ξανά

Ο Matt Coulter, ιδρυτής του Stickys Speed Shop, αποφάσισε να δημιουργήσει μια υπερτροφοδοτούμενη μοτοσυκλέτα μετά από μια εμπειρία με μια Hayabusa εξοπλισμένη με turbo. Έτσι, αντάλλαξε μια Aprilia RSV-R με μια Suzuki Bandit 1200 και ξεκίνησε ένα δαπανηρό και απαιτητικό ταξίδι μετατροπών. Η Bandit 1200, που κυκλοφόρησε το 1996, έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω της προσιτής τιμής και του ισχυρού κινητήρα της. Παρά τις δυνατότητές της, οι μετατροπές turbo συχνά φέρνουν προβλήματα αξιοπιστίας. Στην περίπτωση του Matt, μετά από δύο εβδομάδες χρήσης, η μοτοσυκλέτα υπέστη σοβαρή μηχανική βλάβη λόγω αστοχίας στον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, κάτι που κατέληξε σε σπασμένα έδρανα στροφάλου. Για την αποκατάσταση, ο κινητήρας ανακατασκευάστηκε με ενισχυμένα εξαρτήματα, όπως σφυρήλατα έμβολα και βελτιωμένες ράβδους, ώστε να αντέχει τις αυξημένες απαιτήσεις της υπερτροφοδότησης.
 

Με τα εργοστασιακά καρμπυρατέρ και υπερσυμπιεστή από Subaru Impreza

Η μετατροπή της Bandit περιλάμβανε την εγκατάσταση ενός τροποποιημένου υπερσυμπιεστή TD04, παρόμοιου με αυτούς που χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα όπως τα Subaru Impreza και Volvo, αλλά με αναβαθμισμένη φτερωτή για βελτιωμένη απόδοση. Ο κινητήρας εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα αρχικά καρμπυρατέρ CV της Suzuki, οι οποίοι έχουν ρυθμιστεί για να συνεργάζονται με το turbo. Για να διαχειρίζεται την αυξημένη ισχύ, τοποθετήθηκε ένας συμπλέκτης Orient Express lock-up.
 

Δοκιμές με ελαστικά που ψάχνουν πρόσφυση με το σταγονόμετρο

Μία από τις πιο ασυνήθιστες επιλογές του Matt ήταν η τοποθέτηση ειδικών τροχών Talon/Excel με ελαστικά adventure, όπως τα Dunlop Mutants. Αν και αυτά τα ελαστικά δεν είναι συνηθισμένα σε μια μοτοσυκλέτα με περισσότερους από 200 ίππους, ο Matt τα επέλεξε για την ιδιαίτερη αίσθηση και εμφάνιση που προσφέρουν. Ωστόσο, η επιλογή αυτή είχε και τις προκλήσεις της, καθώς τα ελαστικά φθείρονταν πολύ γρήγορα, ενώ δυσκόλευαν τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας σε βρεγμένο οδόστρωμα. Παρά τις δυσκολίες, ο Matt πήρε μέρος σε track day στο Brands Hatch, όπου διαπίστωσε ότι η Bandit είχε τάση για ολίσθηση ακόμα και με τετάρτη. Οι προκλήσεις συνεχίστηκαν όταν ένα πρόβλημα στον ρυθμιστή πίεσης αύξησε το boost από 8 psi σε 40 psi, με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να σπινάρει και να σηκώνει τροχό ταυτόχρονα, ενώ το πίσω ελαστικό ξεκόλλησε από τη ζάντα, αποσπώντας τη βαλβίδα του αεροθαλάμου.
 

Συνεχής εξέλιξη με ψαλίδι που χρειάστηκε δύο εβδομάδες και custom βαφή

Οι πιο πρόσφατες τροποποιήσεις περιλαμβάνουν ένα πλήρες σετ φρένων Hel Performance, καθώς και ένα νέο billet ψαλίδι από τη Steelheart Engineering. Το ψαλίδι αυτό είναι το πρώτο που κατασκευάστηκε από billet από τη Steelheart και ολοκληρώθηκε σε μόλις δύο εβδομάδες. Για την πίσω ανάρτηση, τοποθετήθηκε ένα μονό αμορτισέρ Nitron, ενώ το μπροστινό σύστημα ανάρτησης αποτελείται από πιρούνια GSX-R1000K4. Στον τομέα της αισθητικής, ο Matt συνεργάστηκε με τον ¶γγλο καλλιτέχνη Ryan Roadkill για τον σχεδιασμό νέων γραφικών, εμπνευσμένων από την εποχή του Πολέμου του Κόλπου. Το σχέδιο περιλαμβάνει μια κίτρινη λωρίδα στο μπροστινό φτερό παραπέμποντας στις χαρακτηριστικές λωρίδες που είχαν οι πολεμικές κεφαλές των πυραύλων Scud. Αυτή η μοναδική Suzuki Bandit συνεχίζει να εξελίσσεται, καθώς ο Matt εξακολουθεί να την αναβαθμίζει, επιβεβαιώνοντας ότι «η ταχύτητα είναι μια αργή διαδικασία».
 

BESTMOTO
BESTMOTO