LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι μεσαίες GS της BMW είναι όσο Adventure χρειάζεται δίχως να κοστίζουν μια περιουσία.

BMW F700GS / F800 GS ADV

Η BMW έπεσε διάνα παρουσιάζοντας το 2008 το F800GS. Ήταν ένα δικύλινδρο, ψηλό BMW με συμβατικές λύσεις, πιο προσιτό από το 1200, εξαιρετικά οικονομικό σε καύσιμο και ικανότατο τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Φυσικά έγινε παγκόσμιο best seller, εννοείται πως οι Γερμανοί δε σταμάτησαν να το εξελίσσουν. Η πιο ήπια έκδοση F650GS – με την παγκόσμια πρωτοτυπία να δηλώνει μικρότερο απ’ όσο ήταν, 650 ενώ ήταν 800 – μετεξελίχθηκε σε 700, δίχως να ξεμακραίνει από την αρχική λογική, ενώ δίπλα το 800 εξελίχθηκε ως το πιο “παντός εδάφους” από τα δύο. Το 2014 προστέθηκε και η τρίτη έκδοση, η “όνομα και πράγμα” F800 GS Adventure με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 24 λίτρων.

BMW F700GS (F800GS)

Κινητήρας: 4T, 2K, Y/Ψ, 8β

Χωρητικότητα (cc): 798

Ισχύς (hp/rpm): 75/7.300 (85/7.500)

Ροπή (kgm/rpm): 7.8/5.300 (8,4/5.750)

Βάρος (kg): 209 (214) (Adv: 229)

Τιμή (ευρώ): 9.200 (11.550) (Adv: 12.750)

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ