Αυτό είναι το ανανεωμένο KYMCO AK550 2021.

Με μία νέα απόχρωση έρχεται το μοντέλο.

Γυαλιστερό μαύρο στο εμπρός μέρος του μοντέλου.

Γυαλιστερό μαύρο και στο καπάκι της τάπας πλήρωσης καυσίμου...

...αλλά και στο πλαίσιο του keyless διακόπτη.

Ανανεώνεται με Euro 5 το KYMCO AK550

Το «πολυβόλο» πλέον ανανεώνεται και ρυπαίνει λιγότερο. Αυτές είναι οι αλλαγές που μαθαίνουμε ότι θα γίνουν στο AK 550, εν όψει της ανανέωσης του. Εσείς τι θα θέλατε να αλλάξει στο μοντέλο;

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Η KYMCO, μετά από 5 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας του AK550 στις αγορές, το ανανεώνει, με στόχο τον εναρμονισμό του με τις νέες προδιαγραφές ρύπων και όχι μόνο. Σε ιταλικά μέσα ενημέρωσης, ανακοινώθηκε η νέα έκδοση του AK550 με αλλαγές στα σημεία. Ας δούμε αναλυτικά.


Με μία νέα απόχρωση έρχεται το μοντέλο.

Με μία νέα απόχρωση έρχεται το μοντέλο.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 550 κ.εκ. περνά πλέον τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 5, αποδίδοντας 51 ίππους και 5,3 kgm ροπής. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου ανακοινώνεται από την KYMCO στα 160 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η κατανάλωση δηλώνεται στα 4,3 λτ/100 χλμ. Παράλληλα, το μοντέλο αποκτά ηλεκτρονικό γκάζι Ride-By-Wire, το σύστημα ETS – Electronic Throttle System.

Γυαλιστερό μαύρο στο εμπρός μέρος του μοντέλου.

Γυαλιστερό μαύρο στο εμπρός μέρος του μοντέλου.

 
To AK550 αποκτά μια νέα απόχρωση για το 2021 στο χρώμα της «άμμου», ενώ αλλάζει σε λεπτομέρειες: Συγκεκριμένα, το γυαλιστερό μαύρο κάνει την εμφάνιση του στο μούτρο και το κάλυμμα του ρεζερβουάρ καυσίμου, αντικαθιστώντας τμήματα που είχαν φινίρισμα σε μαύρο ματ.

Γυαλιστερό μαύρο και στο καπάκι της τάπας πλήρωσης καυσίμου...

Γυαλιστερό μαύρο και στο καπάκι της τάπας πλήρωσης καυσίμου...

 
Προς το παρόν, το μοντέλο δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, από την KYMCO Ελλάδος – Μείνετε συντονισμένοι.

...αλλά και στο πλαίσιο του keyless διακόπτη.

...αλλά και στο πλαίσιο του keyless διακόπτη.


 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »