Η CFMOTO κατέθεσε αίτηση για έγκριση τύπου και έτσι περισσότερες πληροφορίες έγιναν γνωστές για το νέο cruiser μοντέλο της, που μπορεί να παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA 2024
Στο Motor Show του Πεκίνου νωρίτερα φέτος τον Μάιο, η CFMOTO αποκάλυψε μια σωρεία νέων μοντέλων, από το μικροσκοπικό Papio XO Scrambler, μέχρι μια ανανεωμένη έκδοση του μεγάλου της Tourer, του 1250 TR-G, αλλά ένα μοντέλο που ίσως πέρασε σχετικά απαρατήρητο τότε ήταν το 450 CL-C Cruiser.
Παρόλο που έμοιαζε έτοιμο για παραγωγή και στην έκθεση βρισκόταν και μια custom έκδοση της μοτοσυκλέτας, η εταιρεία δεν έδωσε καμία περαιτέρω λεπτομέρεια για το μοντέλο, εκείνη τη χρονική περίοδο.
Και ενώ η CFMOTO κρατάει ακόμα σιγή ιχθύος για αυτό το μοντέλο, πλέον έχουμε μια καλή εικόνα για το τι μέλλει γενέσθαι λόγω της επίσημης αίτησης της εταιρείας για έγκριση τύπου στην Κίνα και όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι θα παίζει μπάλα στην κατηγορία των entry level cruisers, όπως η Honda Rebel 500 και η νέα Kawasaki Eliminator.
H CFMOTO έχει ήδη μια γκάμα CL-X μοντέλων: την 700 CL-X και την 300 CL-X, που έχουν την νέο-ρετρό εμφάνιση και η «γραμμή» CL-C θα χρησιμοποιείται στην cruiser γκάμα από εδώ και πέρα. Δεδομένου ότι η CFMOTO έχει μια σειρά από κινητήρες στο δυναμικό της, υπάρχουν δυνατότητες για την παραγωγή CL-C από 125 μέχρι 800cc στο μέλλον.
Η αρχική 450 CL-C που πήρε την έγκριση τύπου έχει έναν εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα 449cc, ο οποίος είναι βασισμένος στον κινητήρα των 450SS και 450ΝΚ με κάποιες μετατροπές.
Ενώ ο κινητήρας των 450SS και ΝΚ αποδίδει 50 ίππους (στην Ευρώπη λίγο παρακάτω για να συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές για τα διπλώματα Α2), τα έγγραφα για το 450 CL-C αναφέρουν ιπποδύναμη 40 ίππων, μια αλλαγή που θα συνοδεύεται και από μια ροπή που θα εστιάζει στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με το βάρος του να αγγίζει τα 180 κιλά.
Φρένα - Αναρτήσεις
Οι τροχοί είναι 16 ιντσών και στα δύο άκρα της μοτοσυκλέτας, ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 130/90 μπροστά και 150/80 πίσω. Αυτό που ξεχωρίζει από τους άμεσους ανταγωνιστές του που αναφέρθηκαν πιο πάνω (Rebel, Eliminator) είναι ότι η 450 CL-C θα είναι εφοδιασμένη με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και με μονοσόκ πίσω.
¶λλα χαρακτηριστικά που μας είναι γνωστά είναι το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ο μονός δίσκος 300mm μπροστά με τετραπίστονη δαγκάνα J.Juan και, φυσικά, η ύπαρξη ABS.
Eίναι πολύ πιθανό η CFMOTO να παρουσιάσει επίσημα την 450 CL-C αργότερα φέτος, ίσως στην EICMA 2024, αυτή τη φορά ως μοντέλο παραγωγής και να την δούμε το 2024 να φτάνει στην Ευρώπη.