LIVE: κίνηση στους δρόμους

Όλα τα επίπεδα του Race ABS συνδυάζονται με καθένα από τους τρεις χάρτες του κινητήρα.

Βελτιωμένη πλατφόρμα APRC

Ας δούμε τι περιλαμβάνει το APRC – στάνταρ και στις 2 εκδόσεις της RSV4:

aTC: Aprilia Traction Control (Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης), με δυνατότητα ρύθμισης την ώρα της οδήγησης δίχως να χρειάζεται να κλείσεις το γκάζι, σε 8 επίπεδα.
aWC: Aprilia Wheelie Control (Σύστημα Ελέγχου της Σούζας), ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα, με διαφορετική ρύθμιση για μέγιστη απόδοση στο επίπεδο 1 (η λιγότερο περιοριστική ρύθμιση).
aLC: Aprilia Launch Control (Σύστημα Ελέγχου Εκκίνησης), μόνο για χρήση πίστας, σε 3 επίπεδα.
aQS: Aprilia Quick Shift (Σύστημα Γρήγορων Αλλαγών Ταχυτήτων), ένα shifter για ακαριαίες αλλαγές ταχυτήτων, δίχως να κλείνεις το γκάζι ή να χρησιμοποιείς συμπλέκτη.

Παράλληλα με την τρίτη γενιά της πλατφόρμας aPRC, οι RSV4 RR και RF έρχονται εξοπλισμένες από το εργοστάσιο με “Race ABS”, εξελιγμένο μέσα από στενή συνεργασία Aprilia και Bosch, για μέγιστη ασφάλεια στο δρόμο, και βέλτιστη απόδοση στην πίστα. Το συγκεκριμένο ABS ζυγίζει 2 κιλά, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί, αλλά και να σεταριστεί σε 3 διαφορετικά επίπεδα:

Επίπεδο 1: ιδανικό για πίστα. Επενεργεί και στους δυο τροχούς, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή απόδοση, ακόμα και στα πιο έντονα φρεναρίσματα, από κάθε ταχύτητα. Εδώ απενεργοποιείται το σύστημα αποφυγής ανατροπής (RLM – Rear Lift-up Mitigation, σύστημα μετριασμού της ανόρθωσης του πίσω τροχού κατά το φρενάρισμα).
Επίπεδο 2: για sport οδήγηση στο δρόμο. Επενεργεί και στους δυο τροχούς, και συνδυάζεται με το σύστημα RLM.
Επίπεδο 3: για οδήγηση σε συνθήκες περιορισμένης πρόσφυσης. Επενεργεί και στους δυο τροχούς, και συνδυάζεται με το προηγμένο σύστημα αποφυγής ανατροπής.

Όλα τα επίπεδα του Race ABS συνδυάζονται με οποιονδήποτε από τους 3 νέους χάρτες ανάφλεξης του κινητήρα, για να βρουν όλοι τον συνδυασμό που τους ταιριάζει.

Σημειώστε πως η νέα κεντρική υπολογιστική μονάδα (ECU) του κινητήρα παρέχει ευκολότερη πλέον διαχείριση των χαρτών, με κάθε ένα από αυτούς να αντιστοιχεί σε διαφορετική απόδοση ισχύος κινητήρα αλλά και σε ένα αποκλειστικό χάρτη διαχείρισης όσον αφορά στο... φρένο του κινητήρα!

Στους δύο κλασικούς χάρτες διαχείρισης Track και Sport τώρα προστίθεται και ο νέος χάρτης Race, ο πλέον κατάλληλος για αγωνιστική χρήση, με το φρένο του κινητήρα να περιορίζεται στο ελάχιστο, επιτρέποντας πιο απότομο φρενάρισμα από τον αναβάτη. Και οι τρεις χάρτες είναι πιο ομαλοί, λιγότερο βίαιοι σε σχέση με προηγουμένως. Πέρα από την ευκολότερη διαχείριση της δύναμης από τον αναβάτη έτσι μειώνεται η φθορά του πίσω ελαστικού. 

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ