Η οδήγηση στο όμορφο Πόρτο ευτυχώς δεν τελείωσε μόλις παρκάραμε τα AK 550 Premium, καθώς η Kymco μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε ξανά το πρώτο της τρίτροχο scooter και το μοναδικό δικύλινδρο της κατηγορίας. Είχαμε δοκιμάσει το CV3 επί Ελληνικού εδάφους πριν μερικούς μήνες και μας είχε εντυπωσιάσει με τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του οπότε ανυπομονούσαμε να βρεθούμε ξανά στη σέλα του. Η διαδρομή που είχαν επιλέξει οι άνθρωποι της Kymco ήταν παραλιακή με κατεύθυνση νότια και ο στόχος ήταν να δούμε πώς ανταπεξέρχεται το scooter σε ένα ευρύτερο φάσμα χρήσης. Να θυμίσουμε ότι στο επίκεντρο του CV3 βρίσκεται το σύστημα KALS (Kymco Advanced Leaning Suspension), το οποίο «ενώνει» τους δυο εμπρός τροχούς με διπλά τηλεσκοπικά πιρούνια 41 χιλιοστών στον καθένα. Επιτρέπει μέγιστη κλίση 40 μοιρών και δίνει τη δυνατότητα «κλειδώματος», που επιτρέπει στο scooter να «στέκεται» όρθιο και σε γωνίες έως και 9 μοιρών όταν ακινητοποιείται. Στο πίσω μέρος έχουμε μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο, ενώ πλαίσιο και υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο.
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι την έξτρα πρόσφυση που προσφέρουν οι δυο εμπρός τροχοί και στην καλή άσφαλτο της Πορτογαλίας ήταν εύκολο το να εξαντλήσεις τις 40 μοίρες κλίσεις. Εξαιτίας του βάρους του συστήματος KALS χρειάζεται λίγο παραπάνω δύναμη και αποφασιστικότητα στην είσοδο της στροφής, αλλά από εκεί και πέρα το CV3 μένει πιστό στην πορεία που είχες χαράξει εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Οι 51 ίπποι κινούν χωρίς δισταγμό τα 265 κιλά του CV3 με ψεκασμό και μετάδοση να μεταφράζουν με ακρίβεια τις εντολές σου και να αντιδρούν άμεσα ανεξάρτητα από την ένδειξη στο ψηφιακό ταχύμετρο. Στον ανοιχτό δρόμο απολαμβάνεις πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα ακόμα και με τη ζελατίνα στη χαμηλή θέση, ενώ η σέλα με το ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι πλάτης σε κρατά ξεκούραστο για πολλά χιλιόμετρα.
Να θυμίσουμε ότι Kymco εξοπλίζει το CV3 με το σύστημα Multi-Fit που εκτοξεύει την πολυχρηστικότητα και σου δίνει τη δυνατότητα να το μετατρέψεις στον απόλυτο τουριστικό χιλιομετροφάγο. Η σέλα του συνεπιβάτη αφαιρείται και στη θέση της μπορείς να τοποθετήσεις απευθείας κεντρική βαλίτσα ή μπορείς να διατηρήσεις τη σέλα και να τοποθετήσεις σχάρα. Επίσης, υπάρχουν αναμονές για πλαϊνές βαλίτσες, οι οποίες τοποθετούνται απευθείας στο πλαίσιο χωρίς να χρειάζονται έξτρα βάσεις. Οι δυο εμπρός τροχοί κάνουν πολύ πιο εύκολη την ισορροπία στις πολύ χαμηλές ταχύτητες στοιχείο που θα εκτιμήσουν οι αρχάριοι αναβάτες, αλλά και όσοι προέρχονται από τον χώρο του αυτοκινήτου, καθώς το CV3 μπορεί να οδηγηθεί με με δίπλωμα αυτοκινήτου που έχει εκδοθεί πριν τις 19/1/2013.