Το Yamaha Tricity 300 παρουσιάστηκε πριν από 2 χρόνια, διευρύνοντας την γκάμα των τρίτροχων οχημάτων της Yamaha με την μοναδική τεχνολογία της εμπρός ανάρτησης.
Οι ανήσυχοι μηχανικοί στην White Motorcycle Concepts, όμως, είδαν στο τρίτροχο scooter της Ιαπωνίας, κάτι παραπάνω. Ιδού λοιπόν το δημιούργημα τους, που «ακούει» στο όνομα WMC300FR.
Ίσως το πρώτο Tricity στον κόσμο με εκτενή αεροδυναμική τροποποίηση
Η White Motorcycle Concepts έγινε γνωστή, και για την μοτοσυκλέτα ταχύτητας WMC250EV, με την εκκεντρική σχεδίαση της που είχε ως στόχο την βέλτιστη αεροδυναμική συμπεριφορά. Με την τελευταία να αποτελεί βασικό προαπαιτούμενο και στην δημιουργία του 300FR, η White επενέβη στο πιο κρίσιμο σημείο της αεροδυναμικής του Triticy 300: τον χώρο πίσω από τους δύο τροχούς. Με τον «θόλο» να δημιουργεί υψηλή αεροδυναμική αντίσταση, η White δημιούργησε ένα κεντρικό τούνελ, που απάγει τον αέρα απευθείας προς το πίσω μέρος του μοντέλου, μειώνοντας έτσι σημαντικά τις απώλειες ενέργειας, άρα και την κατανάλωση του. Οι επεμβάσεις δεν σταμάτησαν εκεί, αφού οι δύο μπροστινοί τροχοί του Tricity φέρουν καλύμματα.
Υβριδικό με ηλεκτροκινητήρα 6,7 ίππων
Η επέμβαση στο Tricity 300 από την White MC συνεχίζεται, με την ενσωμάτωση ενός συστήματος ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας, που ουσιαστικά το μετατρέπει σε υβριδικό. Το ηλεκτρικό μοτέρ, έχει απόδοση 6,7 ίππων και τροφοδοτείται από 2 μπαταρίες των 56 Volt και 12 Ah χωρητικότητας. Μαζί με την αεροδυναμική μεταμόρφωση του, το WMC300FR υπόσχεται μείωση των ρύπων έως και 50%, σε σχέση με αντίστοιχα συμβατικά οχήματα!
Στοχεύει στην αστυνομία και στις υπηρεσίες άμεσης δράσης
Με το WMC300FR να είναι βαμμένο ήδη στα χρώματα της βρετανικής αστυνομίας και το FR να σημαίνει First Responder, αντίστοιχη ορολογία της άμεσης δράσης, η White Motorcycle Concepts θέλει να πραγματοποιήσει πωλήσεις στα ανάλογα πεδία. Ο Rob White, ιδρυτής της White MC, δήλωσε συγκεκριμένα: «Πήραμε θάρρος από την αποδοχή του οχήματος επίδειξης υψηλής ταχύτητας WMC250EV και το μεγάλο ενδιαφέρον που δημιούργησε. Αν και το concept στην πιο ακραία μορφή του μας βοηθά να πηγαίνουμε πιο γρήγορα, η εφαρμογή του στον πραγματικό κόσμο αφορά την βελτίωση της αυτονομίας και την μείωση του χρόνου αδράνειας, μεγάλα ζητήματα στα ηλεκτρικά οχήματα αυτή την στιγμή».