Μπορεί εκ πρώτης όψεως η σέλα να φαίνεται λεπτή, αλλά το αφρώδες της είναι μαλακό και καταφέρνει να προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης για πολλή ώρα. Τα 780 χιλιοστά που απέχει από το έδαφος επιτρέπουν στα πόδια να πατούν με ασφάλεια ανεξάρτητα από το ανάστημα του αναβάτη. Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε όρθια θέση με τα γόνατα να είναι ελαφρώς λυγισμένα. Το τιμόνι φέρνει τα χέρια σε άνετη θέση και το μήκος του είναι ιδανικό ώστε να προσφέρει καλό μοχλό και να μην αποτελεί πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Μικρό εργονομικό φάουλ που εντοπίσαμε είναι η τοποθέτηση των μαρσπιέ του αναβάτη κοντά στο τελικό της εξάτμισης. Αν πατάς στο δεξί μαρσπιέ με το εμπρός μέρος της μπότας, το πίσω μπορεί εύκολα να ακουμπήσει στην εξάτμιση και να λιώσει. Ένα μικρό προστατευτικό στο σημείο εκείνο θα έλυνε το πρόβλημα. Η σέλα για τον συνεπιβάτη είναι ευρύχωρη και άνετη, ενώ έχει στη διάθεσή του πρακτικές χειρολαβές.
Η πληροφόρηση έρχεται μέσα από μια πλήρως ψηφιακή οθόνη με λευκά ψηφία σε μαύρο background, η οποία έχει πολύ καλή ευκρίνεια ακόμα και σε έντονο φως. Διαθέτει ταχύμετρο, ένδειξη στάθμης καυσίμου, μέση κατανάλωση, ενδείξεις για κατεβασμένο σταντ και ενεργοποιημένο kill switch και φυσικά στροφόμετρο, το οποίο είναι αρκετά αισιόδοξο καθώς τελειώνει στις 13.000 σ.α.λ, ενώ ο κόφτης επεμβαίνει κοντά στις 9.000 σ.α.λ. Από κάτω της υπάρχουν ενδεικτικές λυχνίες και το shift light. Στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ έχουμε ακόμα μια μικρή οθόνη με ένδειξη επιλεγμένης σχέσης, που απουσίαζε από την προηγούμενη γενιά, ρολόι και δυο μερικούς και ολικό χιλιομετρητή. Οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι σε μπλε χρώμα και δίνουν ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα το βράδυ.