LIVE: κίνηση στους δρόμους

Integra Ευανάγνωστες οι ενδείξεις στα όργανα του Integra.

Burgman Το μοντέλο της Suzuki φέρει τον μεγαλύτερο σε διαστάσεις πίνακα οργάνων με ιδιαίτερα ευδιάκριτες ενδείξεις.

TMAX Τα πιο μοντέρνα σχεδιαστικά όργανα φέρει το TMAX.

Επιδόσεις-Κινητήρας

Και τα τρία μοντέλα χρησιμοποιούν υγρόψυκτους δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο. Η διαφορά μεταξύ τους εντοπίζεται φυσικά στην χωρητικότητα με το Integra να βρίσκεται στην κορυφή, το Burgman στη μέση και το TMAX να ακολουθεί. Η ισχύς ωστόσο βρίσκεται πολύ κοντά και στις τρεις περιπτώσεις με τα Integra και Burgman να τα διαχωρίζει μόλις ένας ίππους υπέρ του δεύτερου και το TMAX να έρχεται πάλι τρίτο με εννέα και δέκα ίππους διαφορά αντίστοιχα από τα άλλα δύο. Οι επιδόσεις βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ των Honda και Suzuki στην τελική με το Yamaha να ακολουθεί κατά πόδας. Το ίδιο γίνεται και στις επιταχύνεις από στάση με το Honda να βρίσκεται μπροστά λόγω της μεγαλύτερης ροπής που παράγει ο κινητήρας του, ενώ Burgman και Suzuki βρίσκονται κοντά λόγω διαφοράς βάρους και ρύθμισης του CVT κιβωτίου. Να αναφέρουμε επίσης ότι το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του Integra δίνει στον αναβάτη την επιλογή να αλλάζει χειροκίνητα ταχύτητες, κάτι που κάνει και το CVT κιβώτιο του Burgman αλλά όχι το TMAX. Στον τομέα της οικονομίας το Integra βρίσκεται επίσης μπροστά με την καλύτερη μέση κατανάλωση ακολουθούμενο από το Burgman και το TMAX. 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ