Στη διάθεσή μας για μια πρώτη οδηγική επαφή είχαμε την έκδοση των 11.000 Watt με το Highline πακέτο εξοπλισμού και την Comfort σέλα από τον κατάλογο των αξεσουάρ που έχει πιο πλούσιο αφρώδες και διχρωμία. Ξεκινώντας τη βόλτα μας στο κέντρο της Λισαβόνας είχαμε επιλεγμένη τη Surf χαρτογράφηση που δεν έχει ανάκτηση ενέργειας, καθώς η μπαταρία πρέπει να πέσει κάτω από το 90% προκειμένου να μπορεί να λειτουργήσει η ανάκτηση. Αυτό που σε εντυπωσιάζει από τα πρώτα μέτρα είναι η απόκριση του γκαζιού και ο ακριβής τρόπος που μεταφράζεται κάθε κίνηση του δεξί καρπού σου, αφού έχεις τον απόλυτο έλεγχο και μπορείς να ρυθμίζεις με ακρίβεια την ταχύτητά σου. Η ευελιξία ήταν λίγο – πολύ αναμενόμενη για μια μοτοσυκλέτα τέτοιου μεγέθους, βάρους και φιλοσοφίας, όμως οι μηχανικοί της BMW έχουν καταφέρει να την παντρέψουν ιδανικά με τη στιβαρότητα και μια εξαιρετική ποιότητα κύλισης, αφού το CE 02 παραμένει σταθερό, εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και στην τελική του, με το άκαμπτο πλαίσιο να δείχνει ότι μπορεί να διαχειριστεί εύκολα πολύ μεγαλύτερες δυνάμεις.
Με τη χαρτογράφηση Flash έχεις πιο παιχνιδιάρικη και δυναμική απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού με τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό κοντέρ να ανεβαίνουν σβέλτα. Είναι το ιδανικό mode για να καλύπτεις γρήγορα τις αποστάσεις από φανάρι σε φανάρι και να ελίσσεσαι σαν αιλουροειδές ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο mode έχει τη μεγίστη ανάκτηση ενέργειας που σημαίνει ότι έχει έντονο φρένο από τον κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού και αυτό είναι κάτι που θέλει συνήθεια. Την περισσότερη ώρα κινηθήκαμε έχοντας επιλεγμένο το Flow, καθώς μπορεί η απόκριση να είναι πιο ήπια όμως έχεις ανάκτηση ενέργειας που φορτίζει την μπαταρία σε κάθε επιβράδυνση και το φρένο κινητήρα είναι πιο κοντά σε ότι έχεις συνηθίσει από μοτοσυκλέτες και scooter βενζίνης. Διανύσαμε κάτι λιγότερο από 55 χιλιόμετρα και καταναλώσαμε το 60% της μπαταρίας, που σημαίνει ότι τα 90 χιλιόμετρα αυτονομία που ανακοινώνει η BMW είναι ένα άκρως εφικτό νούμερο.
Θετικές ήταν οι πρώτες εντυπώσεις από τη λειτουργία των αναρτήσεων που «διαβάζουν» σωστά το δρόμο και ανταποκρίθηκαν περίφημα ακόμα σε στους πολυάριθμους πλακόστρωτους δρόμους της Λισαβόνας, όμως για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη για τη συμπεριφορά τους στους ιδιαίτερους δρόμους της Αθήνας, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να έρθει ξανά στα χέρια μας. Τα φρένα έχουν ωραία αίσθηση και προοδευτικότητα, ενώ χάρη στο ABS στον εμπρός τροχό έχεις το κεφάλι σου ήσυχο σε φρενάρισμα πανικού. Κατανοούμε την απόφαση της BMW, αλλά ιδανικά θα θέλαμε δικάναλο ABS για μέγιστη ασφάλεια από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με μια μοτοσυκλέτα που θέλει να προσελκύσει νέους και οδηγούς αυτοκινήτων.