Στη βασική έκδοση του μοντέλου, τη Base, κυριαρχεί το μαύρο χρώμα με ματ και γυαλιστερά κομμάτια να εναλλάσσονται δημιουργώντας έναν καθαρό καμβά για όσους θέλουν να κάνουν το δικό τους customizing προσθέτοντας αυτοκόλλητα ή άλλα στοιχεία εξατομίκευσης. Η πλούσια έκδοση, Highline, ξεχωρίζει εμφανισιακά χάρη στα χρυσού χρώματος καλάμια του πιρουνιού και τις λευκές και πετρόλ πινελιές στη σέλα, το «σώμα» και τις ζάντες. Η συγκεκριμένη έκδοση διαφοροποιείται όμως και σε επίπεδο εξοπλισμού αφού διαθέτει 3 riding modes (αντί για δυο της βασικής έκδοσης), θερμαινόμενα γκριπς, βάση κινητού και σύστημα συνδεσιμότητας, καθώς και προαιρετικό ταχυφορτιστή (μόνο στην έκδοση των 11 kW). Στάνταρ στις δυο εκδόσεις είναι το keyless σύστημα εκκίνησης, το ASC (Automatic Stability Control) που στην ουσία λειτουργεί σαν traction control και το RSC (Recuperative Stability Control) που συμβάλει στην σταθερότητα της μοτοσυκλέτας κατά την ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα. Η έκδοση Highline θα κοστίζει στη Γερμανία 800 ευρώ ακριβότερα και είναι αυτή που η BMW αναμένει να έχει τις περισσότερες πωλήσεις. Για αυτό όπως μας είπαν οι άνθρωποι της εταιρείας το 70% της αρχικής παραγωγής του CE 02 θα επικεντρωθεί στην «πλούσια» έκδοση.