Ο ηλεκτροκινητήρας του eParkourer βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα. Έχει ονομαστική ισχύ 6.000 Watt (8 ίπποι) και μέγιστη ισχύ 11.000 Watt (15 ίπποι), ενώ η ροπή αγγίζει τα 5,6 κιλά, οπότε μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α1 ή αυτοκινήτου. Στην έκδοση Base, o αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο riding mode, Flow και Surf. Το πρώτο έχει πιο ήπια απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και μέτρια ανάκτηση ενέργειας, ενώ στο δεύτερο έχεις πιο άμεση απόκριση και η μοτοσυκλέτα συνεχίζει να ρολάρει όταν κλείνεις το γκάζι, χωρίς να υπάρχει ανάκτηση ενέργειας και φρένο κινητήρα. Στην έκδοση Highline έχεις ακόμα ένα mode στη διάθεσή σου, το Flash, για μεγαλύτερη αμεσότητα στο άνοιγμα του γκαζιού και μέγιστη ανάκτηση ενέργειας με έντονο φρένο κινητήρα. Το συγκεκριμένο mode αποτελεί έξτρα εξοπλισμό στην Base έκδοση. Ανεξάρτητα από το επιλεγμένο mode, η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 95 χλμ. / ώρα.
Το CE 02 εφοδιάζεται με δυο μπαταρίες που δίνουν αυτονομία 90 χιλιόμετρα. Ο στάνταρ φορτιστής των 0.9 kW χρειάζεται 2,8 ώρες για το 20% - 80%, με μια πλήρη φόρτιση (0% - 100%) να ολοκληρώνεται σε 5,2 ώρες σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η BMW. Με τον έξτρα ταχυφορτιστή των 1,5 kW οι χρόνοι φόρτισης πέφτουν στις 1,7 και 3,5 ώρες αντίστοιχα. Οι μπαταρίες είναι μεν αποσπώμενες, αλλά η αφαίρεσή τους δεν προτείνεται παρά μόνο κατά τη συντήρηση, οπότε τις φορτίζεις ταυτόχρονα από απλή πρίζα μέσω της φίσας στην αριστερή πλευρά. Για τους κατόχους διπλώματος AM, το CE 02 είναι διαθέσιμο και σε έκδοση με 45 χλμ. / ώρα τελική και μέγιστη απόδοση 4.000 Watt. Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με μια μπαταρία (η δεύτερη είναι μέρος του έξτρα εξοπλισμού), οπότε περισσεύει λίγος χώρος για μικροαντικείμενα κάτω από τη σέλα και η αυτονομία αγγίζει τα 45 χιλιόμετρα.