Μια μοτοσυκλέτα βασισμένη στον κινητήρα της BMW F850 GS που κουβαλά την βαριά Bauhaus σχεδιαστική ταυτότητα, που φέτος κλείνει 100 χρόνια.
Το 1919, ο Γερμανός αρχιτέκτονας Walter Gropius ίδρυσε την σχολή design «Staatliches Bauhaus» που επηρέασε πάρα πολύ τον σχεδιασμό σε όλο τον κόσμο. Παρά το ότι το σχολείο έκλεισε λόγω του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, η επιρροή του συνεχίζει να εμφανίζεται στον κόσμο ως μια σχολή από μόνη της και αυτή η μοτοσυκλέτα, είναι ένας φόρος τιμής σε αυτή.
Πρόκειται για την BMW «Bauhaus 100», που δημιουργήθηκε για να τιμήσει την εκατονταετία της Bauhaus σχολής. Πρόκειται για παραγγελία της ίδιας της BMW, στον καλλιτέχνη και builder Rolf Reick της Krautmotors. Στόχος του project, πέρα από την επίδειξη των Bauhaus γραμμών, να είναι στο προσκήνιο ο νέος δικύλινδρος κινητήρας των 850 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στην νέα BMW F850GS.
Η σχεδίαση της νέας μοτοσυκλέτας είχε ξεκινήσει από τον χειμώνα και η κατασκευή ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις BMW Motorrad Days, που έγιναν στις αρχές του μήνα και το μοντέλο βρισκόταν εκεί. Η δύσκολη δουλειά της ενσωμάτωσης ενός μοντέρνου κινητήρα σε μία vintage μοτοσυκλέτα επετεύχθη πλήρως, με τον δικύλινδρο των 850 κυβικών να φιλοξενείται στο εσωτερικό ενός πλαισίου εμπνευσμένου από την BMW R60/6. Φυσικά το πλαίσιο έχει έρθει στα μέτρα της αρχιτεκτονικής Bauhaus.
Πίσω ανάρτηση δεν υφίσταται, αλλά μπροστά ο Reick κατασκεύασε και χρησιμοποίησε ένα girder πιρούνι, τομέας στον οποίο έχει εμπειρία. Η σέλα συνενώνεται με το ρεζερβουάρ καυσίμου σε μια «μονοκοκ» κατασκευή, ενώ οι τροχοί είναι δισκοειδείς και φέρουν retro λάστιχα.
Ο κινητήρας δεν φέρει το πολύπλοκο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, αφού τροφοδοτείται πια από 2 καρμπυρατέρ της Mikuni, ενώ και η εξάτμιση είναι χειροποίητη «κομμένη», που βγαίνει ακριβώς κάτω από το μοτέρ.
Παρά το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα είναι προφανώς έργο τέχνης, ο Reick δεν σκοπεύει να την κρατήσει μόνο για στατικές επιδείξεις, αφού θα την κατεβάσει σε αγώνες Drag! Πως σας φαίνεται;