LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δεν "φωνάζει" ούτε και "προκαλεί" αλλά απευθύνεται σε συνειδητοποιημένους αναβάτες που ξέρουν τι θέλουν και τι ζητάνε από μια μοτοσικλέτα.

Συμπέρασμα: Συνειδητή επιλογή

Το F700GS, συνεχίζει την πορεία του στην αγορά εμμένοντας στην ρότα του. Μια ρότα που ιεραρχεί το γίγνεσθαι πολύ πιο ψηλά από το φαίνεσθαι, απευθυνόμενο αντιστοίχως σε κατασταλαγμένους αναβάτες που ξέρουν τι θέλουν και τι ζητάνε, χωρίς να επηρεάζονται από τα τραγούδια των σειρήνων. Είναι ανταγωνιστικό στην κατηγορία του λοιπόν; Πολύ! Απλά δεν το φωνάζει…

Τεχνικά xαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.): 798
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.): 82x75,6
Συμπίεση (:1): 12,0
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 75/7.7.300
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 7,8/5.300
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός  
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα): 16
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 5,2
Βάρος, πλήρες (kg): 209
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 200+

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
 
Τύπος:Aτσάλινο χωροδικτύωμα  
Αναρτήσεις Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι , 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.): 170
Αναρτήσεις Π: Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ
Διαδρομή: 170
Φρένα Ε (χλστ.): 2Δ/300, 2πίστονες δαγκάνες  
Φρένα Π (χλστ.): Δ/265, διπίστονη δαγκάνα 

Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε: 110/80-19’’
Ελαστικό Π :140/80-17’’

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.): 2.280
Πλάτος (χλστ.): 880
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.562
Ύψος σέλας (χλστ.): 835 (σέλα comfort)

Εξοπλισμός
 
ABS/Ρυθμ.: Ν/Ο
Traction Control/Ρυθμ.: Ν/Ο
Στροφόμετρο: Ν
Immobiliser: Ν
Υπολογιστής ταξιδιού: Ν
Μερικός χιλιομετρητής :Ν
Ένδειξη βενζίνης: Ν
Δείκτης θερμοκρασίας: Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος: Ν
Ζελατίνα/Ρυθμ.: Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α Ο/Ο
Πλάγιο σταντ: Ν
Κεντρικό σταντ: Ν
Χειρολαβές/Σχάρα: Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π: Ο/Ν
 

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ