Η BMW ξεκίνησε την ενσωμάτωση της σειράς R nineT, στην R12 και το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία του R 12 nineT, ενός εντελώς νέου μοντέλου, με ολοκαίνουριο πλαίσιο, αναρτήσεις, σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, προσαρμοσμένο στις προδιαγραφέςEuro 5+
Νέο πλαίσιο, ψαλίδι και αναρτήσεις
Στις 11 Μαΐου, η BMW παρουσίασε το νέο R 12 nineT. Δεν πρόκειται απλώς για ένα λίφτινγκ, αλλά μια ολοκληρωμένη ανανέωση. Το πλαίσιο και ο άξονας μετάδοσης έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου μονόμπρατσου ψαλιδιού, καθώς επίσης νέα είναι και η ανάρτηση αφού το πιρούνι δεν προέρχεται από την ZF αλλά από την Marzocchi. Στο πίσω μέρος λόγω της μείωσης της απόστασης από το έδαφος, η ανάρτηση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στην πιο μεγάλη προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ έχει αλλάξει και ο τρόπος και οι επιλογές ρύθμισης της. Επίσης, ενώ σε άλλα μοντέλα διατίθενται οι ακτινωτές ζάντες της GLM σαν έξτρα εξοπλισμός, στην R12 nineT θα είναι τοποθετημένες στην βασική έκδοση.
1200 κυβικά με 110 ίππους
Όσον αφορά τον boxer κινητήρα δεν υπάρχουν πληροφορίες, οπότε θεωρητικά θα είναι ο γνωστός 1200άρης με τους 110 ίππους.Το εντελώς νέο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο υποχρεώνει για εκτεταμένες αλλαγές στην εμφάνιση του R 12 σε σύγκριση με το προηγούμενο R nineT. Συγκεκριμένα, το νέο σχήμα του ρεζερβουάρ γίνεται αμέσως αντιληπτό. Δεν έχει πλέον καμπύλες, αλλά θυμίζει κάτι από τη δεκαετία του 1970 και συγκεκριμένα από τη σειρά R 75.
Σύστημα εισαγωγής και εξάτμιση προσαρμοσμένο στο Euro 5+
Το Euro5+ θα κυκλοφορήσει το 2024 με ενσωματωμένο το Asep 2.0, το οποίο είναι ένα τροποποιημένο πρότυπο θορύβου, οπότε η BMW για να προσαρμοστεί στις νέες προδιαγραφές, μεγάλωσε τον όγκο του καταλύτη, ανασχεδίασε την πολλαπλή εξαγωγής και πρόσθεσε σιγαστήρες στο σύστημα της εξάτμισης για να μπορέσει να πάρει έγκριση κυκλοφορίας.Η διαδρομή του αέρα εισαγωγής έχει αλλάξει, με το φίλτρο αέρα να βρίσκεται πιο πίσω και ψηλότερα στο πίσω μέρος του R 12 και καλύπτεται από ένα κάλυμμα.
Αλλαγές έχουμε και στη σχεδίαση, με το πίσω μέρος του R 12 nineT της BMW, το οποίο έχει γίνει ιδιαίτερα ελκυστικό, καθώς αντικαθιστά το στιβαρό στυλ του προηγούμενου R nineT με μια ολιστικά νέα δομή υλικών των πίσω πάνελ και μια πιο μεγάλη και ψηλή σέλα.
BMW R 12 nineT από τα πρώτα μοντέλα με Euro 5+
Νέο πλαίσιο, ψαλίδι και αναρτήσεις
Εισαγωγή και εξαγωγή εναρμονισμένες σε ρύπους και θόρυβο
Θα είναι ακόμα πιο «φιμωμένα» τα Euro 5+;