Λίγες ώρες μετά τις φωτογραφίες που διέρρευσαν στο Διαδίκτυο η BMW έδωσε στη δημοσιότητα όλα τα στοιχεία σχετικά με το νέο roadster, R nineT. Πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Δεν είναι πολλά αυτά που μπορούμε να πούμε για τη νέα δημιουργία της γερμανικής εταιρίας. Αυτός είναι και ο λόγος που δημοσιεύσαμε τόσες φωτογραφίες για το νέο roadster που μπορούν να μιλήσουν από μόνες τους. Aλλωστε και η ίδια η BMW παραδέχεται την μινιμαλιστική της προσέγγιση όσον αφορά τη σχεδίαση του R NineT αλλά και τo ελεύθερο πεδίο που αφήνει με αυτόν τον τρόπο στον αναβάτη για customizing. Εκείνο που ξεχωρίζει είναι σίγουρα το αφαιρούμενο υποπλαίσιο που μετατρέπει το R nineT σε πραγματικό μονόσελο (ύψος σέλας 785 χλστ.) προσθέτοντάς του παράλληλα και μια πρωτόγνωρη δόση αγριάδας, για μοτοσικλέτα μαζικής παραγωγής. Ιδιαίτερη προσοχή έδωσε η BMW και στην εξάτμιση της μοτοσικλέτας έχοντας ως after market δύο διαφορετικές επιλογές. Ένα μονό τελικό που «βγαίνει» χαμηλά, όπως και τα διπλά στάνταρ τελικά, αλλά και ένα που «βγαίνει» ψηλά σε μια πιο «scrambler» θέση χάρη στο διαφορετικό σχήμα των σωλήνων. Παράλληλα το κέλυφος του άξονα της μετάδοσης διαθέτει ήδη θέσεις για την τοποθέτηση της πινακίδας και του πίσω στοπ σε περίπτωση που ο αναβάτης θέλει να το μεταφέρει στο πλάι.
Όσον αφορά στα τεχνικά του χαρακτηριστικά, BMW θέλοντας να γιορτάσει τα 90 χρόνια από την ίδρυσή της, κινήθηκε «συντηρητικά» κρατώντας μονάχα εκέινα τα πράγματα που την χαρακτηρίζουν. Τον αεροελαιόψυκτο boxer κινητήρα και την μετάδοση με άξονα. Για τη συγκεκριμένη περίσταση το μοτέρ αποδίδει 110 ίππους και 12,1 kgm ροπής στις 7.750 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ η τελική μετάδοση έχει γίνει πιο κοντή για μεγαλύτερη έμφαση στις επιταχύνσεις.
Το ατσάλινο πλαίσιο της μοτοσικλέτας που ζυγίζει 222 κιλά, πλήρης υγρών, είναι χωροδικτύωμα και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Στο πίσω μέρος βλέπουμε την κλασική Paralever ανάρτηση αλλά μπροστά τη θέση του Telelever έχει πάρει το πλήρως ρυθμιζόμενο και ανεστραμμένο πιρούνι του S 1000 RR! Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του πλαισίου (1.467 χλστ. μεταξόνιο, 102,5 χλστ. ίχνος) επιλέχθηκαν για μια δυναμική συμπεριφορά στις στροφές, όπως και τα υπόλοιπα περιφερειακά. Για το φρενάρισμα φροντίζουν 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo και δίσκοι διαμέτρου 320 χλστ. εμπρός (265 χλστ. πίσω), ενώ οι τροχοί της μοτοσικλέτας (120/70-17 και 180/55-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα) είναι ακτινωτοί με μαύρα αλουμινένια στεφάνια και κέντρα για το απαραίτητο ρετρό look. Τέλος, να πούμε ότι το μοναδικό ηλεκτρονικό βοήθημα που φαίνεται να δίνει το «παρών» στον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας είναι το ABS.
Στον έξτρα εξοπλισμό του nine T ο αναβάτης θα βρει αξεσουάρ για να την εξατομικεύσει αν και σε αυτό το σημείο περιμέναμε κάτι περισσότερο από τη γερμανική εταιρία. Λογικά θα δούμε περισσότερα με το πέρασμα του χρόνου τόσο από την ίδια όσο φυσικά και από τους διάφορους οίκους βελτίωσης που λογικά θα έχουν ήδη κάτι να προσφέρουν πάνω σε αυτό το κομμάτι.