Η Bajaj θέλει να διαβάσει και να αφουγκραστεί άμεσα, τις γνώμες των ιδιοκτητών της για τις μοτοσυκλέτες της και κάνει μία έρευνα σε πανελλήνια εμβέλεια.
Έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών Bajaj
Από την πρώτη στιγμή της δραστηριοποίησης της στην Ελληνική αγορά, ο αποκλειστικός εισαγωγέας της BAJAJ, K-Motors South East Europe, υιοθετεί μια στρατηγική βασισμένη σε τρεις πυλώνες: υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στην εξυπηρέτηση και άμεση επικοινωνία με τον πελάτη. Μέσα σε πέντε χρόνια η στρατηγική έχει αποδώσει και εξασφαλίζει την εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου. Έχοντας καταγράψει εκατοντάδες ταξινομήσεις, προσθέτει μία ακόμη δυνατότητα συλλογής δεδομένων, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των μοτοσυκλετιστών που έχουν επιλέξει BAJAJ για τις μετακινήσεις τους. Στην έρευνα που διεξάγεται μέσω της επίσημης ιστοσελίδας www.bajaj.gr , η Ελληνική αντιπροσωπεία θέλει να καταγράψει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
Η έρευνα εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από την ποιότητα κατασκευής, τον χειρισμό, την χρήση, τις εργασίες συντήρησης και άλλα. Οι ιδιοκτήτες BAJAJ απαντούν, μεταξύ άλλων, σχετικά με το αν θα πρότειναν σε κάποιον γνωστό να προτιμήσει μοτοσυκλέτα BAJAJ, όπως και τι μοντέλο θα ήθελαν να δουν στο μέλλον από την εταιρεία.