Η Bajaj κάνει τεράστια έρευνα ικανοποίησης πελατών στην Ελλάδα

Η Bajaj κάνει τεράστια έρευνα ικανοποίησης πελατών στην Ελλάδα

Η Bajaj κάνει τεράστια έρευνα ικανοποίησης πελατών στην Ελλάδα

Η Bajaj θέλει να διαβάσει και να αφουγκραστεί άμεσα, τις γνώμες των ιδιοκτητών της για τις μοτοσυκλέτες της και κάνει μία έρευνα σε πανελλήνια εμβέλεια.

Έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών Bajaj

Από την πρώτη στιγμή της δραστηριοποίησης της στην Ελληνική αγορά, ο αποκλειστικός εισαγωγέας της BAJAJ, K-Motors South East Europe, υιοθετεί μια στρατηγική βασισμένη σε τρεις πυλώνες: υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στην εξυπηρέτηση και άμεση επικοινωνία με τον πελάτη. Μέσα σε πέντε χρόνια η στρατηγική έχει αποδώσει και εξασφαλίζει την εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου. Έχοντας καταγράψει εκατοντάδες ταξινομήσεις, προσθέτει μία ακόμη δυνατότητα συλλογής δεδομένων, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των μοτοσυκλετιστών που έχουν επιλέξει BAJAJ για τις μετακινήσεις τους. Στην έρευνα που διεξάγεται μέσω της επίσημης ιστοσελίδας www.bajaj.gr , η Ελληνική αντιπροσωπεία θέλει να καταγράψει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πως θα πάρετε μέρος στην έρευνα

Η έρευνα εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών από την ποιότητα κατασκευής, τον χειρισμό, την χρήση, τις εργασίες συντήρησης και άλλα. Οι ιδιοκτήτες BAJAJ απαντούν, μεταξύ άλλων, σχετικά με το αν θα πρότειναν σε κάποιον γνωστό να προτιμήσει μοτοσυκλέτα BAJAJ, όπως και τι μοντέλο θα ήθελαν να δουν στο μέλλον από την εταιρεία.

Μπορείτε να πάρετε μέρος στην έρευνα, κάνοντας ένα κλικ σε αυτόν εδώ τον σύνδεσμο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »