Το παπί ήταν πάντα το πιο αγαπημένο δίκυκλο στην χώρα μας, για πολλούς λόγους. Χρηστικό, ανθεκτικό, ευκολοδήγητο, οικονομικό στην χρήση και απλό στη συντήρηση. Φυσικά του έλειπαν οι επιδόσεις και τα περιφερειακά μίας μοτοσυκλέτας, γι αυτό κάποιοι που είχαν μεγαλύτερες απαιτήσεις υποχρεωτικά άλλαζαν κατηγορία στερούμενοι τελικά τα γνωστά πλεονεκτήματα του παπιού.
Να όμως που ήρθε η λύση από τους καλύτερους βελτιωτές του κόσμου. Τους Ιταλούς! Οι σχεδιαστές της Benelli γεφύρωσαν το κενό που χώριζε τις πάπιες από τις μοτοσυκλέτες και δημιούργησαν ένα υπερπαπί που συνδυάζει τα προτερήματα και των δύο κατηγοριών. Με έναν υγρόψυκτο τετραβάλβιδοκινητήρα πραγματικής μοτοσυκλέτας, που αποδίδει 18 ίππους και ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με κανονικό συμπλέκτη, το RCX 185i είναι ένα πραγματικό σχολείο για όσους θέλουν να εξοικοιωθούν πριν περάσουν στις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού.
Από την άλλη, γιατί να πάρεις μοτοσυκλέτα όταν έχεις τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 130χλμ/ω ώστε να μπορείς ακόμη και να ταξιδέψεις? Γιατί να στερηθείς την ευελιξία και το χαμηλό κόστος χρήσης? Με κατανάλωση καυσίμου κάτω από 2L/100km σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης και όχι σε ιδανικές μετρήσεις, αποτελεί την λογικότερη επιλογή.
Ανεστραμμένο πιρούνι μονό αμορτισέρ και δικάναλο ABS
Κάποιοι θα πουν ότι παρ΄όλα αυτά είναι παπί και όχι μοτοσυκλέτα. Και τι του λείπει? Με μπροστινό σύστημα ανάρτησης UPSIDE DOWΝ, δικάναλο ABS και τρία μπουζί στον κύλινδρο (το μοναδικό παπί με αυτά τα χαρακτηριστικά). Για την σπορ εμφάνιση τι να πεις? Ιταλοί! Με μονό πίσω αμορτισέρ, χυτές ζάντες, ψηφιακό πίνακα οργάνων, δεν έχει πολλά να ζηλέψει από μία μοτοσυκλέτα.
Με 2.985 ευρώ και 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
Σε όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να προσθέσουμε ότι τα ανταλλακτικά του έρχονται από την έδρα της Benelli στην Ιταλία (Pessaro) και όχι από την Ασία, κάτι που διασφαλίζει την ταχύτητα και την αμεσότητα κάλυψης. Με τιμή 2.985 ευρώ και τρία χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό.
Για Test Ride μπορείτε να καλέσετε στο 216 100 4229 για Αθήνα ή στο 2310 515 557 για Θεσ/νίκη.
Σχεδιασμένο στο Pesaro της Ιταλίας
6τάχυτο με συμπλέκτη και 18 ίππους
Με ανεστραμμένο πιρούνι, μονό αμορτισέρ και σύστημα ABS
Πως σας φαίνεται η είσοδος της Benelli στα παπιά;