Brixton Crossfire 500X: Σε νέα, μειωμένη τιμή με έκπτωση 650 ευρώ
|
Νεορετρό scrambler με όρθια θέση οδήγησης και τιμή 5.345 ευρώ
Δικύλινδρος κινητήρας 486 κ.εκ. με 48 ίππους και 4,4 kgm ροπή
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ABS ειδικά για το μοντέλο αυτό
Πεντακάθαρη και υπερπλήρης οθόνη LCD με ανεστραμμένη απεικόνιση
Νεορετρό scrambler με όρθια θέση οδήγησης και τιμή 5.345 ευρώ
Το Brixton Crossfire 500X, με τιμή 5.345 ευρώ, ξεχωρίζει με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του που του προσδίδει το χαρακτηρισμό «νεορετρό scrambler» και συνδυάζει την κλασική αισθητική με μοντέρνα στοιχεία. Πρόκειται ουσιαστικά για μια γυμνή μοτοσυκλέτα δρόμου με μοντέρνο σχεδιασμό και ρετρό πινελιές, αλλά με φαρδύτερο τιμόνι, επίπεδη σέλα, ψηλότερες αναρτήσεις και τροχούς με ακτίνες σε σχέση με το αμιγώς στριτάδικο «αδελφάκι» του, εξού και ο χαρακτηρισμός scrambler. Τα χαρακτηριστικά αυτά τού προσδίδουν μια πιο χαλαρή εργονομία, τοποθετώντας τον αναβάτη σε πιο όρθια και πιο εύκολη στην καθημερινότητα θέση που ευνοεί την όρθια στάση κατά τη διέλευση ανωμαλιών ή ενός ελαφρού χωματόδρομου. Στο τελευταίο συνεπικουρούν και η τοποθέτηση της πινακίδας ψηλά, στο πίσω μέρος της σέλας καθώς και τα φαρδύτερα ελαστικά Pirelli MT60 Scrambler.
Δικύλινδρος κινητήρας 486 κ.εκ. με 48 ίππους και 4,4 kgm ροπή
Στην καρδιά του Crossfire 500X χτυπά ένας δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 486 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 48 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 4,4 kgm στις 6.750 σ.α.λ. και έτσι μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2. Ο κινητήρας παρουσιάζει διττό χαρακτήρα: στις χαμηλές στροφές προσφέρει ομαλή και προοδευτική απόδοση, ενώ όσο ανεβαίνουν οι στροφές αποκαλύπτει τον πιο δυναμικό του χαρακτήρα. Το σύστημα εξάτμισης, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανοξείδωτο ατσάλι και με τελικό σε «αγριεμένο» κωνικό οβάλ σχήμα, παράγει έναν χαρακτηριστικό, πλούσιο ήχο που το κάνει να ξεχωρίζει.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ABS ειδικά για το μοντέλο αυτό
Οι αναρτήσεις της KYB αποτελούν ένα σημείο αναφοράς για τη μοτοσυκλέτα, με το ανεστραμμένο πιρούνι να προσφέρει ρύθμιση συμπίεσης και το πίσω αμορτισέρ να διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Το σύστημα πέδησης J.Juan περιλαμβάνει μπροστά μια ακτινική τετραέμβολη δαγκάνα με δίσκο 320mm και πίσω μια δαγκάνα 2 εμβόλων με δίσκο 240mm, συνοδευόμενο από το προηγμένο σύστημα ABS της Bosch στην έκδοση 9.1, το οποίο έχει ρυθμιστεί ειδικά για την έκδοση Χ του Crossfire 500, λαμβάνοντας υπόψη το κέντρο μάζας και την περιφέρεια κύλισης των ελαστικών και υποσχόμενο τη βέλτιστη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα.
Πεντακάθαρη και υπερπλήρης οθόνη LCD με ανεστραμμένη απεικόνιση
Η Crossfire 500 X διαθέτει μια στρογγυλή οθόνη τεχνολογίας LCD με ανεστραμμένη απεικόνιση: τα λευκά ψηφία στο μαύρο φόντο διαβάζονται πολύ πιο εύκολα σε κάθε συνθήκη φωτισμού, ενώ οι βασικές πληροφορίες γίνονται αντιληπτές και χωρίς να την κοιτάζουμε. Παρόλα αυτά παρέχει πληθώρα πληροφοριών στον αναβάτη, συμπεριλαμβανομένων ενδείξεων ταχύτητας, στροφών, επιλεγμένης σχέσης, επιπέδου καυσίμου, επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας, πίεσης του λαδιού και θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού. Το τεχνολογικό πακέτο συμπληρώνουν τα LED φώτα με το χαρακτηριστικό στρογγυλό προβολέα και το πίσω στοπ με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό, που εκτός από το να το κάνουν να ξεχωρίζει από μακριά, προσφέρουν στον αναβάτη ασφάλεια στις νυχτερινές μετακινήσεις.