CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
  • CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
  • CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
  • CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
  • CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
  • CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;
  • CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;

CFMOTO 300SR: Ιδανικό για εισαγωγή στα «Supersport»;

Μονοκύλινδρος κινητήρας 292cc με απόδοση 27,8 ίππων
Δικάναλο ABS της Continental και τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός
Στα μόλις 165 κιλά πλήρης υγρών με 12αρι ρεζερβουάρ
Εισαγωγή στην supersport κατηγορία με 4.290 ευρώ

Μονοκύλινδρος κινητήρας 292cc με απόδοση 27,8 ίππων

Το 300 SR της CFMOTO έχει αναβαθμιστεί και πληροί πλέον τις προδιαγραφές Euro5 και είναι έτοιμο να συστήσει νέους αναβάτες στον κόσμο της σπορ οδήγησης όντας ένα μικρό, εύκολα διαχειρίσιμο και ευέλικτο Supersport. Εφοδιάζεται με έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 292cc με μέγιστη απόδοση 27,8 αλόγων στις 8.750 σαλ και ροπή 25 Nm στις 7.000 σαλ. Μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας Α2 και είναι τετραβάλβιδο με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC). Στην δοκιμή της προηγούμενης έκδοσης του μοντέλου (Euro4), η κατανάλωσή του με επιθετική οδήγηση ήταν γύρω στα 3,5λ/100χλμ και μπορεί να πέσει αρκετά χαμηλότερα με "πολιτική" οδήγηση. Ο συμπλέκτης ολίσθησης συνδράμει στην σπορ οδήγηση επιτρέποντας στον αναβάτη να κατεβάζει με μεγαλύτερη ασφάλεια ταχύτητες, χωρίς να μπλοκάρει ο πίσω τροχός, διατηρώντας την σταθερότητά του.
 

Δικάναλο ABS της Continental και τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός

Στο σύστημα πέδησης της μικρής αυτής μοτοσυκλέτας συναντάμε έναν μεγάλο δίσκο 292 χλστ εμπρός με δαγκάνα J.Juan (θυγατρική της Brembo) τεσσάρων εμβόλων, και έναν δίσκο 220 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου επίσης της J.Juan. Το δικάναλο ABS της Continental, ολοκληρώνει το σύστημα πέδησης ώστε να φρενάρεις με ασφάλεια σε κάθε τύπο ασφάλτου. O σχεδιασμός του μοντέλου αποπνέει ένα έντονο αγωνιστικό DNA, το οποίο είναι διάχυτο και από τους χρωματισμούς του. Οι έντονες γωνίες του και το μυτερό μούτρο, του δίνουν μία αγριεμένη έκφραση σε συνδυασμό με τα περιμετρικά DRL (φώτα ημέρας) και η θέση οδήγησης προδιαθέτει για επαφές των γονάτων με την άσφαλτο στις στροφές. Τα clip-ons είναι τοποθετημένα κάτω από την τιμονόπλακα και τα μαρσπιέ είναι αρκετά ψηλά τοποθετώντας τον αναβάτη σε μία αρκετά πολεμική θέση, με την σέλα του συνεπιβάτη να βρίσκεται υπερυψωμένη όπως στα μεγάλα supersport.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στα μόλις 165 κιλά πλήρης υγρών με 12αρι ρεζερβουάρ

Στις αναρτήσεις του συναντάμε ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι USD με διάμετρο 37 χλστ εμπρός και ένα κεντρικά τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ πίσω. Οι διαδρομές τους είναι στα 110 χλστ για το πιρούνι και στα 46 χλστ για το έμβολο του αμορτισέρ και σε συνδυασμό με το ελαφρύ πλαίσιο του χαρίζουν έναν χειρισμό με μεγάλη απόκριση. Οι τροχοί 17 ιντσών από ελαφρύ κράμα αλουμινίου κρατούν επίσης την μη αναρτώμενη μάζα σε χαμηλά επίπεδα και "ντύνονται" με ελαστικά διαστάσεων 110/70 εμπρός και 140/60 πίσω. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος έρχεται στα 780 χλστ και το βάρος της μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών είναι στα 165 κιλά μόλις, που σημαίνει ότι το 300 SR αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή για αρχάριους αναβάτες, ή άτομα που θέλουν να μπουν στον κόσμο των track days με μία μοτοσυκλέτα που θα μπορέσουν να "ξεζουμίσουν", γιατί ομολογουμένως στις πίστες της Ελλάδας δύσκολα θα "βάλει κάτω" κανείς την δύναμη από ένα 1000αρι supersport, ενώ το 300 SR μπορεί να ευχαριστηθεί κανείς ακόμα και σε μία μεγάλη πίστα kart. Το ρεζερβουάρ 12 λίτρων του χαρίζει μία ικανοποιητικότατη αυτονομία που ξεπερνάει τα 340 χιλιόμετρα.
 

Εισαγωγή στην supersport κατηγορία με 4.290 ευρώ

Στον πίνακα οργάνων του, συναντάμε μία έγχρωμη TFT οθόνη με δύο διαφορετικές προβολές menu που αλλάζουν ανάλογα με την επιλογή του riding mode (sport, rain) με το δεύτερο να έχει μία πιο ομαλή απόκριση στο γκάζι, ώστε να μειώνεται το ενδεχόμενο γλιστρήματος του πίσω τροχού. Η φωτεινότητα της οθόνης ρυθμίζεται αυτόματα με βάση τις συνθήκες του περιβάλλοντος και υπάρχει επίσης δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone. Η ομαλή λειτουργία του κινητήρα του 300 SR, το καθιστά ιδανικό και για καθημερινές μετακινήσεις, όπως επίσης και για track days τα σαββατοκύριακα για αυτούς που θέλουν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στην πίστα. Η τιμή του είναι στα 4.290 ευρώ και αποτελεί μία πολύ προσιτή επιλογή, για να εισαχθεί κάποιος στον κόσμο των supersport.