Αυτό είναι το CFMoto 1250 TR-G

Αυτό είναι το CFMoto 1250 TR-G

Αυτό είναι το CFMoto 1250 TR-G

Αυτό είναι το CFMoto 1250 TR-G

Αυτό είναι το CFMoto 1250 TR-G

Αυτό είναι το CFMoto 1250 TR-G

CFMoto 1250TR-G: Παρουσιάστηκε

Την κορυφαία, προς το παρόν, μοτοσυκλέτα της παρουσίασε η CFMoto: Αυτή είναι η 1250 TR-G και έχει σκοπό να εντυπωσιάσει. Δείτε όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα.

Στο σαλόνι της CIMA, της μεγάλης κινεζικής έκθεσης μοτοσυκλέτας που αναδείχθηκε ουσιαστικά στον «διάδοχο» της EICMA για φέτος, ένα ακόμη μεγάλο τουριστικό έκανε ντεμπούτο και αυτό είναι το CFMoto 1250 TR-G, που βλέπουμε εδώ.
 
Η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί μια γνώριμη μονάδα ισχύος: Τον δικύλινδρο LC8 των 1.279 κυβικών της KTM, που όμως στην προκειμένη περίπτωση κατασκευάζεται από την ίδια την CFMoto, είναι πιο ήπια ρυθμισμένος και δεν κατεβάζει όλα του τα… κολασμένα άλογα, στον πίσω τροχό. Για την περίσταση, μιλάμε για 143 ίππους, όπως ανακοινώνεται στα διεθνή μέσα, πράγμα που καθιστά την 1250 TR-G την ισχυρότερη κινεζική μοτοσυκλέτα όλων των εποχών! Φυσικά, όσοι γνωρίζουν από KTM, ο κινητήρας LC8 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις και σίγουρα θα χαρίσει αρκετά έντονο σπορ χαρακτήρα, στην TR-G.
 
Σχεδιαστικά μιλώντας, η μοτοσυκλέτα έχει την πλέον… γνώριμη, «Γερμανίζουσα» μεγαλεπήβολη σιλουέτα, ενώ παρουσιάστηκε με τριβάλιτσο και πλάτη καθίσματος συνεπιβάτη, τονίζοντας την προσφερόμενη πολυτέλεια. Αλλά που είστε ακόμα… Η μοτοσυκλέτα φέρει ηχοσύστημα από την JBL, θερμαινόμενη σέλα  για αναβάτη και συνεπιβάτη, θερμαινόμενα γκριπ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και μια τεράστια οθόνη TFT 12,3 ιντσών (!!!) στον πίνακα ενδείξεων, η οποία λέγεται ότι είναι η μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοτοσυκλέτα! Χάρη στην οθόνη, ο αναβάτης θα απολαμβάνει multimedia δυνατότητες αλλά και μια σωρεία ενδείξεων και ρυθμίσεων για την μοτοσυκλέτα.
 
Αναρτήσεις και φρένα προέρχονται από τις WP και Brembo αντίστοιχα, καταδεικνύοντας ένα υψηλό επίπεδο στησίματος από την μοτοσυκλέτα, η οποία αναμένεται μάλιστα να θέσει νέα στάνταρ ποιότητας και πολυτέλειας όσον αφορά τις κινεζικές μοτοσυκλέτες. Παράλληλα, αναμένεται ότι το 1250TR-G θα είναι και σημαντικά φθηνότερο, από ανταγωνιστές του όπως το BMW R1250RT. Αν όλα τα υλικά δέσουν σωστά για το… γλυκό, ετοιμαστείτε για ένα γερό ταρακούνημα στην κατηγορία των grand tourers…