CFMoto 750SR με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα
Τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας
Σπορ σχεδιασμός με ακόμα πιο σπορ περιφερειακά
Γκάζι χωρίς τεχνολογία ride-by-wire
Σε ποια θέση της γκάμας θα τοποθετηθεί;
Τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας
Περαστικοί μηχανόβιοι «τσάκωσαν» στους φακούς τους μια CFMoto χωρίς διακριτικά και χωρίς πινακίδα να μεταφέρεται δεμένη προς άγνωστη κατεύθυνση. Τα ―μέχρι στιγμής― δύο διασημότερα βίντεο που κυκλοφόρησαν δείχνουν καθαρά μία σπορ μοτοσυκλέτα με πλήρες φέρινγκ και τετρακύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο κινητήρα, μοντέλο που ταιριάζει γάντι με την ονομασία 750SR που έχει ήδη διαρρεύσει. Τα τέσσερα τελικά των εξατμίσεων που ξεπροβάλλουν επιθετικά σε ζευγάρια εκατέρωθεν του πίσω τροχού δείχνουν να συμφωνούν με το γεγονός ότι μια άγρια supersport μεσαίου κυβισμού έχει δοκιμαστεί και έχει παγιωθεί σε σχεδίαση και κατασκευή από την κινεζική εταιρεία και θα δει σύντομα το φως της δημοσιότητας, ιδανικά στην επερχόμενη EICMA.
Σπορ σχεδιασμός με ακόμα πιο σπορ περιφερειακά
Η μοτοσυκλέτα κληρονομεί απόλυτα την επιθετική σχεδιαστική γραμμή της σειράς SR της CFMoto. Τα φώτα ημέρας σε σχήμα δρεπανιού και οι διπλοί προβολείς LED τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του, σε συνδυασμό με το μοναδικό σχεδιασμό των αεραγωγών. Τα μεγάλα αεροδυναμικά πτερύγια στις πλευρές και η εξάτμιση με τέσσερις απολήξεις προσδίδουν στο όχημα μια αίσθηση ισχύος και έντασης. Σύμφωνα με ό,τι διακρίνουμε στα βίντεο, το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο, το ψαλίδι είναι μονό (και εντυπωσιακό), ενώ ο λεβιές ταχυτήτων διαθέτει quickshifter και οι δαγκάνες των δισκόφρενων φέρουν το λογότυπο της Brembo.
Γκάζι χωρίς τεχνολογία ride-by-wire
Η CFMoto 750SR δεν φαίνεται να διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι αλλά κλασικό, με ντίζα, γεγονός που θα ορίσει και το «ταβάνι» στον εξοπλισμό των ηλεκτρονικών. Φυσικά θα περιλαμβάνει ABS και, αν εμπιστευτούμε το πρόσφατο παρελθόν του Κινέζου κατασκευαστή, Traction Control. Όμως δεν θα μπορεί να δεχτεί καλούδια τύπου Cruise Control και, αν περιλαμβάνει riding modes, αυτά θα είναι αρκετά βασικά και σίγουρα δεν θα αυξομοιώνουν την ιπποδύναμη, παρά θα αλλάζουν απλά την απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. Με αυτόν τον τρόπο βέβαια ελπίζουμε το κόστος να μην είναι αυξημένο και να έχουμε άλλο ένα σχετικά οικονομικό supersport στο παιχνίδι.
Σε ποια θέση της γκάμας θα τοποθετηθεί;
Η CFMoto αντιμετώπιζε δυσκολίες στην τιμολόγηση του τρικύλινδρου 675SR, ενώ το σχέδιο του τετρακύλινδρου 500SR δέχτηκε έντονη κριτική και αμφισβήτηση. Σε αυτό το πλαίσιο, η εμφάνιση ενός ακόμη τετρακύλινδρου μοντέλου προκαλεί ερωτήματα. Είναι απλώς για να δείξει την παρουσία της; Τι σκοπούς εξυπηρετεί τελικά η CFMoto; Φυσικά είναι αδύνατον να γνωρίζουμε τι σχεδιάζει και τι σκοπεύει να επιτύχει. Σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά, η κυκλοφορία κάθε προϊόντος απαιτεί προσεκτική μελέτη και σχεδιασμό. Για κάποιους η στρατηγική της CFMoto προκαλεί ερωτηματικά σχετικά με το αν έχει σαφή κατεύθυνση, καθώς και με το κατά πόσο κατανοεί σωστά τις ανάγκες της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Για κάποιους άλλους ο Κινέζος κολοσσός του μοτοσυκλετισμού έχει αρκετά δεδομένα και γνώση στα χέρια του, ώστε να μπορεί να παίζει αφενός εκ του ασφαλούς και αφετέρου με πολύ τολμηρές κινήσεις, με σκοπό να εδραιωθεί το συντομότερο δυνατόν στην παγκόσμια αγορά. Ακολουθεί λοιπόν τυφλά τις τάσεις ή έχει μοναδικές και καινοτόμες ιδέες για να οδηγήσει εν τέλει τις εξελίξεις;