Τα πράγματα δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκα στην περίπτωση του Tuono. Φυσικά και μοιάζει στο RSV4, αλλά αυτό είναι και το στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει. Το χαρακτηριστικό εμπρός τμήμα με τους τρεις προβολείς και τη μικρή φιμέ ζελατίνα έχει παραμείνει και το 2017, κάνοντας το Tuono να δείχνει άγριο και μυώδες. Τα πλαστικά στο εμπρός μέρος συνεχίζουν καλύπτοντας το ψυγείο και ολοκληρώνονται με την καρίνα στο κάτω μέρος. Από τη μέση και πίσω είναι ένα RSV4. Παρά τα αρκετά χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή, δεν δείχνει σε καμία περίπτωση ξεπερασμένο. Το σχέδιο των Ιταλών με τη μικροσκοπική ουρά ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή του όταν παρουσιάστηκε, με αποτέλεσμα να δείχνει φρέσκο ακόμη και σήμερα. Η έκδοση Factory που είχαμε στη διάθεση μας, δεν είχε σέλα για τον συνεπιβάτη, δείχνοντας έτσι τον αγωνιστικό της προσανατολισμό. Στη θέση αυτής βλέπεις τα χρώματα της Ιταλικής σημαίας. Παρ΄ όλα αυτά, αν το επιθυμείς μπορεί να τοποθετηθεί ένα μικρό σελάκι, αλλά οι πιθανότητες να θέλεις συνεπιβάτη όταν οδηγείς το Tuono είναι ελάχιστες… Τα χρώματα κινούνται στο ίδιο μοτίβο, με το μεγάλο λογότυπο της εταιρίας να κοσμεί το πλαϊνό μέρος της μοτοσυκλέτας στα πρότυπα των MotoGP. Με λίγα λόγια, όπως αναφέραμε και στην αρχή, είναι ένα superbike χωρίς κλιπ-ον. Τίποτα παραπάνω – τίποτα λιγότερο! Η ποιότητα κατασκευής απλώς είναι κορυφαία και η έλλειψη πλαστικών σε κάνει να θαυμάζεις όλες τις λεπτομέρειες όταν την παρατηρείς.