Ναι, καλά διαβάσατε. Δεν κάνουμε λάθος, ούτε το Triple Spark που αναγράφεται στο δεξί καπάκι του κινητήρα είναι marketing trick ή περιγραφή λειτουργίας της ηλεκτρονικής ανάφλεξης. Ο κινητήρας του RS200 έχει 3 μπουζί στον μοναδικό του κύλινδρο. Για ποιο λόγο; Φυσικά, για να τελειοποιήσει την ποιότητα της καύσης και την αποδοτικότητά της. Έτσι, τόσο η ισχύς του κινητήρα αυξάνεται, όσο και η κατανάλωσή του μειώνεται. Είναι γνωστά τα πλεονεκτήματα, τα οπία προέρχονται από την χρήση 2 μπουζί ανα κύλινδρο και είναι πολλές οι εταιρείες, που χρησιμοποιούν αυτή την τεχνολογία. Η Bajaj όμως θέλησε να την ωθήσει ένα βήμα παραπέρα, «στριμώχοντας» και ένα τρίτο μπουζί σε μία κεφαλή.
Έτσι εξηγείται η απίστευτα χαμηλή μέση κατανάλωση που μετρήσαμε στο RS200. Σε μέσο κύκλο, το μοντέλο ίσα που καταναλώνει 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, με την μέγιστη κατανάλωση που μετρήσαμε να ανέρχεται στα 4 και την ελάχιστη κάτω από 1,9!!! Κατά τα άλλα, ο κινητήρας βασίζεται σε αυτόν του KTM 200 Duke/RC, μόνο που έχει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής αντί για δύο, με 4 βαλβίδες. Αποδίδει 24,5 ίππους και 1,9 kgm ροπής και, όπως επιτάσσουν οι νόμοι, συμφωνεί με το Euro4. Η εξάτμιση με το ευμεγέθες καζανάκι, βγαίνει από κάτω και δεξιά της μοτοσυκλέτας και ακούγεται όσο χρειάζεται, ούτε πολύ «φιμωμένη» ούτε βέβαια πολύ έντονα.