Η ποσότητα και η πυκνότητα του αφρώδους υλικού στη σέλα του αναβάτη, δεν θα προβληματίσει στις καθημερινές μετακινήσεις.

Στα τυπικά και τα βασικά οι διακόπτες και τα χειριστήρια.

Στα τυπικά και τα βασικά οι διακόπτες και τα χειριστήρια.

To ευανάγνωστο όργανο συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις.

Aνεση – Εργονομία

Το ότι έχουμε να κάνουμε με μια μικρών διαστάσεων μοτοσυκλέτα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνει συμβιβασμός, ως προς την εργονομία, αρκεί βέβαια να μην ξεπερνάς το 1.80 σε ύψος. Ανεβαίνοντας στη σέλα του, τίποτα δεν σε ξενίζει, αφού αγκώνες και γόνατα σχηματίζουν απόλυτα φυσιολογικές, ενώ το ύψος του τιμονιού, η απόσταση του από το σώμα σου και η θέση των μαρσπιέ δημιουργούν ένα άνετο εργονομικό τρίγωνο. Για να αισθανθείς κάπως στριμωγμένος πάνω στο TNT 125 θα πρέπει το ύψος σου να ξεπερνάει όπως είπαμε το 1.80. Σε αυτή την περίπτωση, τα γόνατά σου θα ακουμπούν στα πλαστικά γύρω από το ρεζερβουάρ αντί να «κουμπώνουν» στις θέσεις που τους αναλογούν πίσω από αυτά. 

Η σέλα απέχει μόλις 780 χιλιοστά από το έδαφος οπότε θα πατάς με ευκολία κάτω χωρίς καν να τεντώνουν τα πόδια σου, κάτι που θα εκτιμήσεις ιδιαίτερα αν είσαι αρχάριος αναβάτης. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του μια σέλα με αρκετό και μαλακό αφρώδες στο εμπρός μέρος της, που προσφέρει άνεση, εκτός αν αποφασίσεις να μείνεις πάνω της για περισσότερο από μια ώρα συνεχόμενα. Τότε, θα νιώσεις την ανάγκη για μια σύντομη στάση, αλλά το να διαρκέσουν οι καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη τόση ώρα, είναι σπάνιο φαινόμενο.

Το πράγμα βέβαια αλλάζει στην περίπτωση του συνεπιβάτη. Το κομμάτι της σέλας που του αναλογεί είναι μικρό και με λεπτό αφρώδες, οπότε οι δικάβαλες βόλτες δεν είναι στο μενού. Βέβαια, δεν έχουμε τέτοιες απαιτήσεις από μια μοτοσυκλέτα αυτών των διαστάσεων και αυτής της κατηγορίας. Μάλιστα, θα ήταν ωραίο η Benelli να διέθετε κάποιο κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη, που θα μετέτρεπε το TNT σε μονόσελο και θα έδινε έξτρα πόντους στην εμφάνισή του.
Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες παρέχονται στον αναβάτη μέσα από ένα ευανάγνωστο όργανο που διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη με ταχύμετρο, ένδειξη στάθμης καυσίμου, ρολόι, ολικό και δυο μερικούς χιλιομετρητές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ