LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα αμορτισέρ τα καταφέρνουν καλά στις περισσότερες των περιπτώσεων και θα εκφράσουν την αντίρρησή τους μόνο στις πολύ μεγάλες λακκούβες.

Ικανοποιητική η απόδοση τόσο από το δισκόφρενο όσο και από το ταμπούρο στον πίσω τροχό. Συνδυαστικά τα φρένα ακινητοποιούν γρήγορα το Astrea Grand.

Πλαίσιο-Φρένα- Αναρτήσεις

Το Astrea Grand 110i βασίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς, που προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία για ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση οδήγηση. Τα χαρακτηριστικά του πλαισίου ορίστηκαν με γνώμονα την ευελιξία, κάτι που φαίνεται και στο σχετικά κοντό μεταξόνιο των 1.230 χλστ., ενώ το τιμόνι “κόβει” στις 45 μοίρες. 
Tα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του Astrea Grand 110 συνηγορούν στο ότι έχουμε να κάνουμε με έναν παραδοσιακό υπέρμαχο της ευελιξίας που μπορεί να κινηθεί απρόσκοπτα ακόμη και στο πιο δύσκολο αστικό περιβάλλον. Σε αυτό συνηγορεί και το βάρος που φτάνει στα 99 “γεμάτα” κιλά. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί παράλληλα για να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο με αποτέλεσμα να μεγιστοποιείται το μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου και του ρεζερβουάρ, με τον πρώτο να φτάνει τα επτά λίτρα και το δεύτερο τα τέσσερα. 
Στον τομέα των φρένων, μπροστά βλέπουμε ένα δισκόφρενο με διάμετρο 220 χλστ. που συνεργάζεται με δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ το επιβραδυντικό έργο πίσω έχει αναλάβει ένα ταμπούρο διαμέτρου 110 χλστ. Τέλος, στις αναρτήσεις η Honda δεν ξέφυγε από τα πρότυπα της κατηγορίας. Έτσι, εφοδίασε το Astrea Grand με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 26 χλστ. και δύο αμορτισέρ, τα οποία δεν φέρουν κάποιου είδους ρύθμιση. Στην πράξη όλα δουλεύουν όπως θα περίμενε κανείς από ένα παπί. 
Το πλαίσιο είναι αρκούντως στιβαρό, ενώ οι αναρτήσεις τα καταφέρνουν καλά στις περισσότερες περιπτώσεις με τα αμορτισέρ να τερματίζουν στις πολύ μεγάλες ανωμαλίες.

 
  • daidalos

    μηχανές που δεν έχουν καμία σχέση με τα πρώτα μοντέλα της αγοράς. Ινδικά copy paste. Δεν θα ξόδευα ποτέ τα χρήματα μου για μια αντιγραφή που θα αρχίσει τα τριξίματα και τα προβλήματα μετά από 4 με 5 μήνες και ειδικά με τους κολόδρομους της Ελλάδας. Να ήταν made in japan να το συζητήσω. αν και θα ήταν ακριβότερο τουλάχιστον θα ήταν ποιοτικότερο

      7
  • Χαράλαμπος Αλαχιώτης

    Αρκετά ευχαριστημένος. Με την αγορά του Astrea grand τα αξίξει τα λεφτά του .

      14

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ