Λέγεται Astrea Grand, είναι φυσικά Honda και αποτελεί τη νέα πρόταση της εταιρίας για καθημερινή μετακίνηση. Η τιμή του είναι σαφώς χαμηλότερη από εκείνη του μεγαλύτερου Supra-X. Βρίσκεται, ωστόσο, στο πάνω μέρος της κατηγορίας των 110 κ.εκ. στα “επώνυμα” παπιά, έχοντας να αντιμετωπίσει δυνατό ανταγωνισμό και μερικές νέες και σημαντικά πιο προσιτές προτάσεις. Τη θέση του την διαχωρίζει κυρίως με τον ιδιαίτερα οικονομικό και ψεκαστό του κινητήρα, με το όνομα της Honda να αποτελεί εγγύηση και να φέρνει ηρεμία μυαλού. Αν αυτά είναι τα στοιχεία που ζητάτε από το καθημερινό σας δίκυκλο τότε η πρόταση της Honda πρέπει να συμπεριληφθεί σίγουρα στη λίστα σας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
50x55,6 |
Συμπίεση (:1) |
9. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8,6/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
2,2 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
99 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 (κόφτης) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/220, 1Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Τ/110 |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
70/90-17" |
Ελαστικό Π |
80/90-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.880 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.230 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Θεωρείς τον εξοπλισμό απαραίτητο ή προτιμάς να πουλάς μούρη;
Vespa GTS 310: Η πιο ισχυρή Vespa της Ιστορίας
Γιατί δεν υπάρχουν μοτοσυκλέτες παραγωγής με κινητήρες Diesel;
Triumph Bonneville Bobber TFC 2025: Eκλεπτυσμένο (και περιορισμένο) αριστούργημα
Τα 6 γυμνά της Α2 κατηγορίας με την χαμηλότερη κατανάλωση
Stark VARG EX: Ηλεκτρική «endur-επανάσταση» με 80 ίππους
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
Παρουσίαση Luma: Αλυσίδα με λουκέτο 28 και κουλούρα 995
QJMOTOR ATR 125: Το 1ο υβριδικό adventure scooter
Ανανέωση τιμών Zero Motorcycles για το 2025 από την electromove
Mr. KTEO: Ξέχνα τα πρόστιμα για εκπρόθεσμο έλεγχο του δικύκλου σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
μηχανές που δεν έχουν καμία σχέση με τα πρώτα μοντέλα της αγοράς. Ινδικά copy paste. Δεν θα ξόδευα ποτέ τα χρήματα μου για μια αντιγραφή που θα αρχίσει τα τριξίματα και τα προβλήματα μετά από 4 με 5 μήνες και ειδικά με τους κολόδρομους της Ελλάδας. Να ήταν made in japan να το συζητήσω. αν και θα ήταν ακριβότερο τουλάχιστον θα ήταν ποιοτικότερο
Αρκετά ευχαριστημένος. Με την αγορά του Astrea grand τα αξίξει τα λεφτά του .