LIVE: κίνηση στους δρόμους

Φιλικός στο λίγο γκάζι και άγριος στο πολύ, ο κινητήρας είναι ελαστικός, απόλυτα επαρκής σε ισχύ και αρκετά οικονομικός σε κατανάλωση.

Κινητήρας: Οικονομικός και ισχυρός

Ο V2 των 75 μοιρών είναι ελαστικός και ελαφρύς, όπως κάθε LC8 που σέβεται το γενεαλογικό δέντρο δηλαδή. Φιλικός και πρόσχαρος όσο το χέρι σου είναι ελαφρύ στη γκαζιέρα, αγριεύει απότομα μόλις αποφασίσεις να τη γυρίσεις σε πιο μεγάλες γωνίες. Η επιτάχυνση στο χούφτωμα του γκαζιού είναι ακαριαία και χορταστική, αντάξια μιας δικύλινδρης μοτοσικλέτας του λίτρου. Σημάδια αδυναμίας αρχίζουν να εμφανίζονται μετά τις 6.000, παρόλα αυτά έχει ακόμη αρκετή ωφέλιμη δύναμη, φτάνοντας άνετα και πάνω από τις 8.000, συνεχίζοντας να φορτώνει χιλιόμετρα. Σημαντικό προσόν στο οπλοστάσιό του είναι ο μονόδρομος συμπλέκτης, που κάνει πιο εύκολα τα κατεβάσματα δίχως να χοροπηδά ο πίσω τροχός. Από πλευράς κατανάλωσης η μέση τιμή των 7,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα που μετρήσαμε είναι μια χαρά για τα δεδομένα της κατηγορίας, προσφέροντας με χαρακτηριστική ευκολία αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων στο 1050 Adventure.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ