Το 1050 Adventure μπορεί να είναι η ιδανική “τα κάνω όλα” μοτοσικλέτα. Είναι φιλική και ευέλικτη για κάθε μέρα, εξαιρετική (για on-off) στο στροφιλίκι, καλή στο ταξίδι, ικανοποιητικά οικονομική σε κατανάλωση και άρτια εξοπλισμένη. Για κάποιον που προέρχεται από πιο κάτω κατηγορίες, θα τον υπερκαλύψει και θα του ανοίξει τα μάτια, θα τον κάνει καλύτερο οδηγό. Κάποιος με εμπειρία από μεγάλες μοτοσικλέτες μάλλον θα βρει λίγα τα άλογα που θα έχει στη διάθεσή του. Η τιμή του, το φέρνει σε άμεση αντιπαράθεση με μοτοσικλέτες πιο ισχυρές (σοβαρό κριτήριο στον ρεαλισμό της αγοράς) και εκεί αρχίζει να δείχνει λίγο αλμυρό. Ας μην ξεχνάμε πως στο πελατολόγιο της κατηγορίας, η ικανότητα στο χώμα, ένα από τα σημεία διαφοροποίησης του Adventure, δεν συνιστά κυρίαρχο κριτήριο επιλογής.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, V2, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.050 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
103x63 |
Συμπίεση
(:1) |
13 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
93,8/Δ.Α. |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
7.6/Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
23 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
7.2 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
220 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 43χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
185
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
190 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/267, 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό
Π |
150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.560 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
850 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
ΔΥ/Υ |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr