LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σέλα πολύ άνετη και για τους δύο.

Ευανάγνωστος και πλήρης ο πίνακας οργάνων της μοτοσικλέτας.

Εργονομία: 'Ανετο και προσεγμένο

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Adventure είναι μια ψηλή μοτοσικλέτα. Ο κορμός βρίσκεται σε κλασική όρθια θέση τα χέρια πέφτουν φυσικά στο τιμόνι όπως και τα πόδια στα ρυθμιζόμενα σε ύψος μαρσπιέ. Εν κινήσει ακόμη και οι αναβάτες κάτω από 1,80 μ. θα νιώσουν άνετα πάνω στο R χάρη στα μαρσπιέ αλλά και στο τιμόνι, που ρυθμίζεται σε απόσταση από τον αναβάτη με αντιστροφή των καβαλέτων. Προσεγμένη είναι και η σχεδίαση της φιμέ ζελατίνας που είναι κοντύτερη στο R σε σχέση με το χαμηλό. Η προστασία ικανοποιεί μέχρι τα 150 χλμ./ώρα αλλά από εκεί και πάνω χρειάζεται σκύψιμο. Το ευχάριστα περίεργο είναι ότι είτε πηγαίνετε με 170 είτε με...250 η αίσθηση από την πίεση του αέρα παραμένει σχεδόν ίδια! Ο συνεπιβάτης κάθεται επίσης πολύ άνετα στη σέλα, αν και τα πόδια του διπλώνουν λίγο περισσότερο από το ιδανικό.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ