• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι 30 ίπποι του μονοκύλινδρου κινητήρα αρκούν και με το παραπάνω για αστικές και όχι μόνο μετακινήσεις.

    Κινητήρας: 250 γενναία κυβικά

     

    Μπορεί τα 248,8 κυβικά για μερικούς να μην ακούγονται πολλά, όμως ο τετράχρονος μονοκύλινδρος κινητήρας με τις 4βαλβίδες και τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει 30 ίππους στις 9000 σ.α.λ., ικανούς να κινήσουν με αξιοπρέπεια το ελαφρύ σύνολο ειδικά στη μεσαία περιοχή των στροφών. Η τροφοδοσία μέσω ψεκασμού είναι βασική πλέον προϋπόθεση ενισχύοντας παράλληλα και την οικονομία (στη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε μέση κατανάλωση 4.0λτ/100χλμ), ενώ για να μειωθούν όσο το δυνατόν οι ανεπιθύμητοι κραδασμοί (χαρακτηριστικό  των μονοκύλινδρων) έχει χρησιμοποιηθεί αντικραδασμικός άξονας. Ένα Duke που σέβεται τον εαυτό του δεν θα μπορούσε να μην έχει συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Έτσι τον συναντάμε και εδώ για να περιορίσει τα ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων, χαρίζοντας επίσης ελαφριά αίσθηση όταν χρησιμοποιείς την αριστερή μανέτα για να αλλάξεις σχέση στο 6τάχυτο κιβώτιο.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ