Σε ταξίδι της οικονομικής μετακίνησης η βίζα του ταξιδιώτη-αναβάτη μπορεί κάλλιστα να είναι το KYMCO της δοκιμής μας. Πρόταση που στοχεύει στην όσο το δυνατό μεγαλύτερη οικονομία κρατώντας όμως την ποιότητα σε υψηλά επίπεδα.
Όσο οι κάνουλες ήταν ανοικτές, η τεχνολογία έρεε άφθονη. Πολλές φορές μάλιστα, χωρίς ιδιαίτερο λόγο, σε μια κατηγορία (παπιά), όπου το δυνατό -γενεσιουργό- σημείο ήταν κάποτε η απλότητα.
Έτσι, το ταμπούρο μπροστά έδωσε τη θέση του σε δισκόφρενο, και ομοίως ακολούθησε και το φρένο του πίσω τροχού.
Το καρμπιρατέρ μας αποχαιρέτησε για χάρη του ψεκασμού, οι ζάντες από ακτινωτές έγιναν χυτές, κλπ. Ήρθε έτσι η εποχή που ένα παπί που κάποτε ήταν συνώνυμο της οικονομικής τιμής, να κοστίζει ακόμα και 2.700 ευρώ, κοντά ένα εκατομμύριο παλιές ελληνικές δραχμές.
Για τους περισσότερους, ήταν πια ώρα για μια καλώς εννοούμενη επιστροφή στις ρίζες. Πάνω σε αυτή τη γραμμή σκέψης, πατάει και ο ακροβάτης υψηλού επιπέδου της KYMCO, που ακούει στο όνομα Visa R 110.
Δεν είναι λίγα τα 4,8 άλογα για 110 κυβικά??? Μήπως είναι κάτι λάθος?
Απάντηση: Πράγματι, μόλις το διορθώσαμε. Η πραγματική ισχύς είναι 6,8 ίπποι.