LIVE: κίνηση στους δρόμους

"Τέρας" ελαστικότητας ο κινητήρας, με την καλύτερη περιοχή του μετά τις 6.000 σ.α.λ. που ξεσηκώνει τον αναβάτη από πλευράς απόδοσης αλλά και ήχου.

Κινητήρας: Το παιδί λάστιχο

Ο κινητήρας δίνει την αίσθηση πως ξυπνά μετά τις 6.000. Εκεί είναι σαφέστατα η καλύτερη περιοχή του και εκεί είναι που θα σε ξεσηκώσει από πλευράς απόδοσης αλλά και ήχου. Επειδή όμως οι εντυπώσεις και οι αισθήσεις δεν είναι πάντα ο καλύτερος οδηγός, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως από πλευράς ελαστικότητας ο δικύλινδρος κινητήρας του Versys παίρνει κάτι παραπάνω από άριστα. Η λέξη «σκορτσάρισμα» δεν ανήκει στο λεξιλόγιό του, δε γνωρίζει καν τι σημαίνει. Θα τραβήξει από οποιεσδήποτε στροφές με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο και θα βγάλει στον δρόμο καθαρή επιτάχυνση. Τα καλά έρχονται μετά τις 6.000 και αν θες να είσαι στην καλύτερη περιοχή του τότε μοιραία θα κρατάς τη βελόνα του στροφόμετρου καρφωμένη στα πέριξ των 8.000, δηλαδή στη μέγιστη ροπή του. 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ