Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία πάνω στο GT 135, όσον αφορά στα χαρτιά, είναι οι πίσω αναρτήσεις, οι οποίες φέρουν την υπογραφή της Kayaba. Σε μια κατηγορία που οι επώνυμες αναρτήσεις απαντώνται σπάνια, η Modenas παίζει σίγουρα ένα δυνατό χαρτί που φαίνεται να τη δικαιώνει και στην πράξη. Τα δύο αμορτισέρ του πίσω τροχού είναι σφιχτά και μπορούν να αντέξουν αρκετή πίεση από τον αναβάτη σε σπορτίφ βόλτες.
Επιπλέον, δεν παρεκκλίνουν μεν ιδιαίτερα από τη συνολική εικόνα που έχουμε συνηθίσει σε ένα παπί (κακομεταχείριση του αναβάτη σε κακό οδόστρωμα), αλλά σε κανονικές συνθήκες η λειτουργία τους είναι ιδιαίτερα προοδευτική και θα συνεισφέρει στη συνολική άνεση του παπιού.
Καλή είναι και η συμπεριφορά του πιρουνιού μπροστά. Αν και σκληρότερο, πληροφορεί καλά και δεν πρόκειται να δώσει λαβές για παράπονα, παρά μόνο σε πραγματικά κακό οδόστρωμα.
Και στα φρένα του GΤ 135, η Modenas θέλησε να δώσει αυτό το κάτι παραπάνω και φαίνεται πως τα κατάφερε με τη βοήθεια της Nissin που της παραχώρησε το σύστημα πέδησης. Μπροστά συναντάμε διπίστονη δαγκάνα και τον μεγαλύτερο δίσκο της κατηγορίας (δανεισμένο από το Dinamik 125), με διάμετρο 234 χλστ..
Πίσω, ο δίσκος διαθέτει διάμετρο στα πρότυπα της κατηγορίας, στα 192 χλστ. Η απόδοση των φρένων συνολικά, βρίσκεται πολύ κοντά στο ιδανικό της κατηγορίας.