Τον κυρίαρχο ρόλο στο σχεδιασμό παίζουν οι καμπύλες, χαρίζοντας μια περισσότερο φιλι-κή στο μάτι αίσθηση. Ειδικά σε κάποια σημεία του παπιού, οι καμπύ-λες αυτές χαρίζουν έξτρα όγκο στο Kriss, με αποτέλεσμα να φαί-νεται λίγο μεγαλύτερο και περισ-σότερο επιβλητικό.
Την ίδια λογική ακολουθούν και τα λεβιέ των ποδιών που φαίνονται μεγαλύτερα από ό,τι έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία. Ωστόσο, δε λείπουν και τα αιχ-μηρά στοιχεία.
Στο κέντρο της μά-σκας ξεχωρίζουν δύο αεραγωγοί, ενώ στο τιμόνι βρίσκεται ο γωνιώ-δης προβολέας με τα ενσωματω μένα φλας.
Επιπλέον, η ποδιά είναι μίνιμαλ, ενώ στο κέντρο της δεσπόζουν – για μια ακόμη φορά – διογκωμένα πλαστικά. Η ουρά, τέλος, είναι σχετικά ανασηκωμένη στο πίσω μέρος και το φανάρι της είναι το πιο αιχμηρό σε σχεδιασμό κομμάτι του Kriss – μαζί με την επίσης εντυπωσιακή χειρολαβή του συνεπιβάτη. Συνολικά, το Kriss 125 EFI δε χαρακτηρίζεται sport στο σχεδιασμό του. Αν και δεν απουσιάζουν οι sport γραμμές που χαρακτηρί-ζουν όλα τα παπιά των τελευταίων ετών, ο συνολικός σχεδιασμός ακολουθεί έναν δικό του δρόμο, εμπνέοντας περισσότερο πολυτέλεια, παρά sport διαθέσεις.
Το Modenas Kriss 125 EFI είναι ένα άνετο παπί που, πάνω στη σέλα του, μπορείς να περάσεις ξεκούραστος αρκετές ώρες. Οι ψηλοί αναβάτες θα βολευτούν εύκολα, χάρη στη φυσική στάση που παίρνει το σώμα τους, ενώ οι πιο κοντοί θα εκτιμήσουν το γεγονός ότι, η σέλα γίνεται πιο στενή στο μπροστινό μέρος, ώστε να πατούν με ασφάλεια στο έδαφος.
Η κούραση, λοιπόν, θα αργήσει να έρθει, ανεξαρτήτως σωματότυπου του αναβάτη, ενώ και ο συνεπιβάτης δε θα βρει λαβή για παράπονα, μιας και του αντιστοιχεί ένα μεγάλο κομμάτι της σέλας και μια εργονομικά σχεδιασμένη χειρολαβή.
Θετικό για αυτόν είναι, τέ λος ότι, το δικό του κομμάτι της σέλας είναι ελαφρά υπερυψωμένο σε σχέση με αυτό του αναβάτη. Ωστόσο, προσωπικά ενοχλήθηκα κάποιες φο ρές από το κατηφορικό κομμάτι στο κέντρο της σέλας που δε μου επέτρε πε να καθίσω λίγο πιο πίσω, προκειμένου να ξεπιαστώ. Με λίγα λόγια, η θέση του αναβάτη δεν επιτρέπει αλ λαγή στάσης και μόνο αυτό το γεγονός, θα φέρει κούραση μετά από χιλιόμετρα στη σέλα του παπιού