¶νεση και οικονομία. Αυτά αποτελούν τα δύο βασικό- τερα χαρακτηριστικά της σχέσης ανάμεσα στο Kriss 125 EFI και τον αναβάτη του. Το δεύτερο είναι αυτονόητο, αν λάβουμε υπόψη μας τη χαμηλή κατανάλωση του παπιού.
Το πρώτο, από την άλλη, είναι επίσης εμφανές – αρκεί να βρεθείς στη σέλα του Kriss και να μετακινηθείς μαζί του καθημερινά. Μπορεί οι επιδόσεις του να βρίσκονται στα χαμηλότερα στρώματα της κατηγορίας, αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις, θα απασχολήσει αυτό τον αναβάτη.
¶λλω στε, ο κινητήρας έχει νεύρο χαμηλά και η κοντή κλιμάκωση χαρίζει στο Kriss άμεσες εκκινήσεις. Βέβαια, όσο οι στροφές ανεβαίνουν, τα αποθέματα ισχύος του Kriss εξαντλούνται, ενώ από ένα σημείο και μετά, οι κραδασμοί θα γίνουν ενοχλητικοί, με αποκορύφωμα τη στιγμή που το ταχύμετρο θα πλησιάσει την ένδειξη των 110 χλμ./ώρα, της τελικής του. Ταυτόχρονα, όμως, το Kriss θα αποδειχθεί εξαιρετικά σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες. Κι όχι μόνο σε μεγάλες.
Ακόμη κι αν ο αναβάτης αποφασίσει να συμπεριφερθεί… λιγότερο κόσμια στο παπί του, αυτό θα παραμείνει σταθερό. Γρήγορη οδήγηση, μεγάλες κλίσεις, απότομες εναλλαγές κατεύθυνσης δε θα χαλάσουν την εικόνα ενός καλοζυγισμένου παπιού που δεν παραπονιέται ποτέ. Σημαντικό ρόλο εδώ παίζουν το πλαίσιο και οι καλές αναρτήσεις.
Οι τελευ ταίες θα κρατήσουν το μυαλό του αναβάτη μακριά και από το άγχος της λακκούβας (ένα από τα μεγαλύτερα άγχη του Έλληνα αναβάτη), καθώς η απόσβεση κάθε ανωμαλίας του εδάφους θα γίνει με προοδευτικό τρόπο και ελάχιστοι κραδασμοί θα φτάσουν μέχρι τη μέση του. Έτσι, έχει τη δυνατότητα να υιοθετήσει ικανοποιητικούς ρυθμούς σε κακό οδόστρωμα, καθώς η καλή και ασφαλής εικόνα που του έχει δημιουργήσει το Kriss, δε θα χαλάσει ούτε εκεί